Ar atjaunoto franču kompaktklases auto “Peugeot 308” „AutoMedia Latvia” iepazinās jau aizvadītā gada nogalē. Hečbeka versiju pielaikojām gan ar salīdzinoši ikdienišķu benzīna 1,2 litru Pure Tech 130 Zs trīscilindru turmomotoriņu, gan izpriecājāmies ar modeļa ‘kroņa versiju’ GTi. Martā “Peugeot” pārstāvji ļāva iepazīties arī ar universāli.
Ja runa par atjauninājumiem kā tādiem, tad iesakām palasīt mūsu iepriekšējo materiālu par atjaunoto “Peugeot 308”, bet universāla gadījumā interesantākais bija līdz šim ar “Peugeot” nebaudīta astoņpakāpju automātiskā transmisija.
Jauno 1,5 litru tilpuma tubodīzeļa motoru gan noprovēt neizdevās, jo mūsu testa auto bija komplektēts ar jau zināmu 2,0 dīzeli. Toties mums tādējādi tika visjaudīgākais dīzelis ar 177 Zs jaudu, kas līdzīgi kā 224 Zs 1,6 litru benzīna turbīnnieks no parasta “Peugeot 308 SW” ‘paaugstināts’ par “308 SW GT.
Galveno, ko vēlējāmies par šo auto pateikt, atradīsiet videomateriālā.
Vēl varam piebilst, ka pārsteidza milzīgais panorāmas jumts, kas visā salona garumā ir no stikla. Romantiski mirkļi zem zvaigžņotām debesīm šajā auto mīlētājiem ir garantēti.
Vēl jāatzīmē, ka dīzeļa GT, kas no standarta “Peugeot 308” ir tāds kā puspakāpiens GTi virzienā, mums ļoti patika. Ikdienai pat sportiski noskaņotiem ļaudīm, mūsprāt, gana pievilcīgs braucamais.
„Peugeot 308 2,0 BlueHDi 180 EAT8” vērtē Ainārs Zariņš*
*Vērtējums adekvāti salīdzināms tikai katras klases ietvaros un nav vispārināms