“Citroen” jau pērnā gada beigās pārstāja ražot līdz šim aktuālo hečbeku C4, bet tā nomaiņa ar jaunu pēcnācēju, kā norāda ārvalstu automediji, paredzēta tikai pēc dažiem gadiem. Attiecīgi iznāk, ka kompaktklasē vismaz gadus divus “Citroen” būs pārstāvēts tikai ar zināmā mērā par šaurākas nišas modeli uzskatāmo “C4 Cactus”, kas nupat izgājis tā saucamo facelift jeb pusmūža rehabilitācijas kursu. “AutoMedia Latvia” veica testbraucienu ar atjaunoto “C4 Cactus”. Mūsu iespaidi apkopoti VIDEO materiālā.
Vai “C4 Cactus” spēs aizstāt C4, pateikt grūti. Iepriekš tas kā Eiropā kopumā tā pie mums tirgojās sliktāk nekā pats C4. Turklāt “Cactus” ir šaurāks un attiecīgi ne tik ērts salona plašumu ziņā.
Piedāvāto spēka agregātu un transmisiju ziņā starp aizejošo C4 (mašīnas pie mums vēl ir pārdošanā) un “Cactus” atšķirību gandrīz nav
– 1.2 litru benzīna trīscilindrinieks (82 Zs atmosfēriskajā versijā un 110 vai 130 Zs turboversijā) un 1.6 dīzelis (99 vai 120 Zs). Mūsu dīleru piedāvājumā pagaidām nav redzama dīzeļa 120 Zs versija, bet tas ir tikai laika jautājums. Automātiskā transmisija pieejama 110 Zs benzīnam un būs 120 Zs dīzelim.
Toties jaudas ziņā spēcīgāskais 130 Zs benzīnnieks tiek komplektēts ar sešu pārnesumu manuālo transmisiju.
Starp “C4 Cactus” uzlabojumiem vēl var pieminēt tādas iepriekš nepieejamas lietas kā avārijas bremzēšanas sistēma (Emergency brake assist), joslas ievērošanas asistents, ceļa zīmju atpazīšana, vadītāja noguruma monitorings un vēl dažas palīgsistēmas, tostarp multimediju sistēma papildināta ar Apple CarPlay, Android Auto un MirrorLink.Un jāpiebilst, ka pēc gadiem trim četriem tiek gatavota pilnīgi jauna “C4 Cactus” paaudze.