Tā sauktajā Vidējā klasē jeb D segmentā, kā to pieņemts dēvēt pēc Eiropas automobiļu vispusīgākās klasifikācijas, ir pagrūti atrast modeli, kam nav universāļa virsbūves. Toties nemaz nav tik daudz to automobiļu, kam ieviesta arī vēl vispusīgāka pielietojuma modifikācija, ar ko drošāk kā ar parastiem vagoniem var doties piemēram sēņot. “Opel Insignia” šāda modifikācija bija un ir saglabāta arī tikai pērn izlaistajā modeļa otrajā paaudzē.
Vai pēc gadiem septiņiem-astoņiem tāda būs arī trešās paaudzes “Insignia”, pagaidām varam vien zīlēt kafijas biezumos, jo jauno “Opel” saimnieku “Group PSA” (Peugeot&Citroen) modeļiem Vidusklasē šādu mazliet dubļu bridēju nav.
Ar “Insignia” kā tādu “AutoMedia Latvia” savus lasītājus jau iepazīstināja – ja interesē, var palasīt ŠEIT. Izmēģinot vagona “Sports Tourer” paaugstinātas pārgājamības versiju “Country Tourer”, kas konkurē ar tādu žanra klasiķi kā “Subaru Outback” un tā nedaudzajiem līdziniekiem, koncentrējāmies tikai uz “Insignia” lauku variantu. Ar iespaidiem varat iepazīties VIDEO.
“Country Tourer” klīrenss salīdzinājumā ar standarta “Sports Tourer” universāļiem ir par 25 mm augstāks. Pieejama, protams, arī pastāvīga pilnpiedziņa, taču vienkāršākās versijas iztiek ar vien ar paaugstinātu klīrensu un plastmasu bižutēriju, kas mazliet pasargā no virsbūves lakas saskrāpēšanas. Attiecīgi bez pilnpiedziņas “Country Tourer” ir lētāks.
Piebildīsim, ka arī “Country Tourer” nav liegta vismodernākā transmisija. Proti, astoņpakāpju automātiskā ātrumkārba. “AutoMedia Latvia” tieši šādu auto kombinācijā ar divlitru dīzeļmotoru izmēģināja. Garšīgi!
Kopumā “Insignia Country Tourer” iespējas ir līdzvērtīgas līdziniekiem un cenas visnotaļ, mūsprāt, konkurētspējīgas…