Britu autoražotājs „Bentley” apsver iespēju paplašināt savu modeļu gammu. Pagaidām gan nav pieņemts lēmums, kurā virzienā notiks šī paplašināšana.
Viens no variantiem ir kompaktāku gabarītu modeļa izlaide. Savukārt otra alternatīva ir jauns zīmola flagmanis, kas būtu vēl lielāks un greznāks par sedanu „Mulsanne”.
Kā intervijā populārajam britu medijam „Autocar” atzinis „Bentley” mārketinga direktors Kevins Rouzs, kompānijas vadība pagaidām vairāk sliecas par labu kompaktam modelim.
„Taču mazāks, tas nenozīmē – lētāks,” uzsvēris Rouzs.
Viņš prognozē, ka mazā „Bentley” cena diez vai būs zemāka par 120 000 eiro. Nu, viena lieta ir izgatavot, bet pavisam cita – pārdot…
Atgādināsim, ka 2016. gadā „Bentley” saimē ieradīsies zīmolam netipisks modelis un tas būs apvidus automobilis. Zināms, ka tuvākajos gados zīmola attīstībā, tostarp apvidnieka ražošanas uzsākšanā māteskompānija „Volkswagen” ir plānojusi investēt 1,23 miljardus eiro.