Arī tādus „premium” ražotājus kā „BMW” un „Mercedes-Benz” skar visai stingri taupības pasākumi. Nupat publiski izskanējis, ka abi „resnie vācieši” nolēmuši minimizēt modeļu platformu skaitu.
Autoritatīvā nozares ziņu aģentūra „Automotive News”, atsaucoties uz informāciju no augstākajiem vadības ešeloniem, vēsta, ka „Mercedes-Benz” līdzšinējo deviņu modeļu platformu vietā nākotnē izmantos tikai četras. Divas no tām jau ir apritē. Jaunās paaudzes priekšpiedziņas platforma „MFA” jau ir izmantota mazajai četrdurvju kupejai „CLA” un kompaktajam krosoveram „GLA”. Zināms, ka uz tās taps arī jaunās paaudzes A klase un ar to radniecīgais „Infiniti Q30”.
Bet jaunās paaudzes C klase ir pirmais modelis, kas izveidots uz aizmugures piedziņas platformas „MRA”. Bet šobrīd uz tās top krosovers „GLK” un nākamās paaudzes E klases modeļu saime. Nākotnē tā tiks izmantota gan aizmugurējās, gan četru riteņu piedziņas „Mercedes” pilnizmēra apvidus automobiļu izgatavošanai.
Savukārt visu Štutgartes kompānijas sporta kupeju saimi paredzēts veidot uz „MSA” platformas.
Turpretim „BMW” grupā nākotnē paredzēts izmantot tikai divas jaunākās paaudzes modulārās platformas – vienu priekšējās, bet otru aizmugurējās piedziņas modeļiem. Pirmā jau atrodas ekspluatācijā. Tā ir jaunā „Mini Cooper” un „BMW” 2. sērijas „Active Tourer” pamatā. Jaunā aizmugures piedziņas modeļu platforma debitēs reizē ar bavāriešu topošo 7. sērijas limuzīnu. Tiek uzsvērts, ka „Rolls-Royce” neizmantos „BMW” platformu, taču iegūs aprīkojumā lielu daļu unificētu tehnisko komponentu.
„BMW” pētījumu un izstrādes daļas vadītājs Herberts Diss ir atklājis, ka bez kopīgām šasijām nākotnes modeļiem būs daudz kopīgu mezglu un sistēmu. Tiesa, šī unifikācija neskars „BMW” i-modeļus – elektrohečbeku „i3” un hibrīdkupeju „i8”.