Gaitas rezerve mazāk nekā 160 km, augsta cena, ekstravagants dizains – ne velti „BMW” savu pirmo elektromobili sauc par „pārdomātu risku”.
Pagaidām grūti prognozēt, kā topošo „BMW i3” pieņems auto pircēji, taču bavāriešu marketologi uzskata, ka tirgus ir gatavs dārgiem prestiža klases elektromobiļiem. Jau pirmdien „BMW” prezentēs savu pirmo sērijveida elektriskās piedziņas automobiļa modeli. Jau iepriekš zināms, ka tas izcelsies ar neparastu konstrukciju, moderniem un dārgiem virsbūves materiāliem, kā arī dažādām tehniskām inovācijām.
Drīzumā Bavārijas autoražotājs gatavojas laist klajā vēl vienu videi draudzīgu modeli – elektrohibrīdu (ar līdzīgu spēka agregātu sistēmu kā „Chevrolet Volt”) „i8”. Taču nupat jau
„BMW” pārstāvji sāk runāt par veselas elektromobiļu saimes izveidi.
Neraugoties uz to, ka elektromobiļu tirdzniecības apjoms pasaulē strauji aug, absolūtajos skaitļos tas ir tikai „piliens jūrā”. Salīdzinājumam Lielbritānijā, kur elektromobiļu tirgus daļa ir vina no lielākajām pasaulē, 2012. gadā tika pārdoti 1200 automobiļi ar elektrisko piedziņu un 2 miljoni ar iekšdedzes dzinējiem.
Galvenie ierobežojošie faktori, kas bremzē elektromobiļu popularitātes palielināšanos ir to augstā cena un nožēlojami mazā bateriju enerģijas rezerve.