Bruģē ceļu „Mondeo” iebraukšanai Eiropā

Ford_mondeo

Jaunās paaudzes „Ford Mondeo” ir nepiedodami aizkavējies. ASV ar modeļa nosaukumu „Fusion” tas tiek tirgots jau kopš 2013. gada sākuma, bet Eiropas specifikācijas starts ir atlikts jau pāris reizes.

Taču beidzot tas tuvojas. Kā liecina ražotāja izplatītā informācija, vēl šā gada beigās šajā krastā plānots uzsākt jaunās paaudzes „Mondeo” tirdzniecību.

ASV „Ford” D segmenta modelis ir pieejams tikai kā sedans, turpretim Eiropai ir sagatavota pilna buķete, līdzīgi kā iepriekšējās paaudzēs – gan sedans, gan hečbeks, gan arī universāls.

Turklāt ievērojami atšķirsies arī „Fusion” un „Mondeo” spēka agregātu gamma. Benzīna dzinēju paletē paredzēti trīs „EcoBoost” agregāti, sākot ar slaveno viena litra trīscilindru turbomotoru ar 125 ZS. Tam kā alternatīva tiks piedāvāts 1,6 l četrcilindru dzinējs ar 150 ZS un divlitrīgs motors vairākās jaudas versijās (no 203 līdz 240 ZS). Tad vēl „Mondeo” arsenālā paredzēts divlitrīgs turbodīzelis. Tas būs pieejams trijās jaudas versijās (150, 180 un 207 ZS).

Un pirmo reizi „Mondeo” būs arī hibrīdversija.

„Ford” hibrīda sistēma ir līdzīga „Toyota Sinergy Drive”, taču tiek uzsvērts, ka tā ir amerikāņu būvēta. Spēka agregātu tandēmā ir apvienots 2,0 l benzīna dzinējs un elektromotors. Sistēmas summārā jauda ir 188 ZS. Elektroenerģiju nodrošina zem aizmugurējā sēdekļa novietota litija-jonu baterija ar 7,6 kWh kapacitāti.
Jaunajam „Mondeo” tiek solīts kvalitatīvi apdarināts un komfortabls salons, kā arī visplašākais komforta un moderna drošības aprīkojuma klāsts.

Kā noprotat, kamēr lielais „Ford” vēl tikai nesteidzīgi tuvojas Eiropas krastiem, nav nekādas konkrētības ne par iespējamajām komplektācijām, ne arī automobiļu cenām.

Birkas: