17. septembrī „Ford Motor Company” Vācijā prezentēja jaunās paaudzes „C-Max” un „Grand C-Max”.
Abiem modeļiem ir jauns dizains, plašākas bagāžas izvietošanas iespējas, kā arī ekonomiskāki un videi draudzīgāki dzinēji. Piecvietīgais „C-MAX” un septiņvietīgais „Grand C-MAX”, kuru tirdzniecība Eiropā tiks uzsākta 2015. gada sākumā, piedāvās arī modernāko komforta un drošības aprīkojumu.
„C-Max” saime ir veidota „One Ford” dizaina valodā un ir pieejama ar jaunām virsbūves krāsām — „Red Rush” un pelēkbrūnu „Caribou”. Dinamiskais dizains ar zīmolam raksturīgo apgrieztās trapeces formas radiatora režģi piešķir automobiļa priekšpusei izteiksmīgāku izskatu. Šaurajiem, smalki veidotajiem priekšējiem lukturiem ir izteiktāka taisnstūrveida forma, savukārt pagarinātie miglas lukturi piešķir automobiļiem spēcīgāku izskatu. Izmantojot jaunāko lodēšanas tehniku, kas ļauj veidot nemanāmākus un izturīgākus metāla lokšņu savienojumus, bagāžas nodalījuma durvju dizains padarīts viengabalains un ir ievērojami uzlabots. Mūsdienīgu izskatu automobilim piešķir arī kompaktais aizmugurējo lukturu dizains.
„C-Max” un „Grand C-Max” salona dizainā iekļauti tādi paši klientu rekomendēti uzlabojumi kā jaunajā „Focus”. Panelī ir mazāk vadības elementu un slēdžu, bet satīna melnā apdare un hromētie akcenti piešķir interjeram izsmalcinātāku, mūsdienīgāku izskatu. Savukārt šūpojošais cimdu nodalījuma vāks ļauj vieglāk izņemt tajā ievietotos priekšmetus, bet dziļāka sīklietu novietne paneļa augšdaļā ļauj novietot vairāk ģimenei nepieciešamu priekšmetu. Tajā atrodas arī jauna USB pieslēgvieta mobilo ierīču pieslēgšanai un lādēšanai.
Skaņas un vibrācijas slāpēšanas uzlabojumi ir panākti, izmantojot biezāku stiklu sānu logiem un vairāk absorbējošu salaidumu vietu ap bagāžas nodalījuma durvīm un atpakaļskata spoguli. Dzinēja nodalījuma siltuma ekrāns pildīts ar skaņu slāpējošu materiālu, lai samazinātu transmisijas radīto troksni, savukārt automobiļi ar dīzeļdzinējiem ir aprīkoti ar papildu skaņas izolāciju. Savukārt pārstrādāts
dubultās masas spararats palīdz samazināt motora vibrācijas.
Jaunā „C-Max” saime ir aprīkota ar progresīvām drošības tehnoloģijām. „Ford” aktīvā parkošanās palīgsistēma atrod piemērota izmēra stāvvietu un automātiski iestūrē automobili attiecīgajā vietā. Pateicoties diviem jauniem ultraskaņas sensoriem auto aizmugurē, ir pieejama arī perpendikulārās parkošanās aplīgsistēma.
Turklāt šie papildu sensori ļauj izmantot vēl divas jaunas tehnoloģijas. Perpendikulārās satiksmes brīdinājuma sistēma, no stāvvietas atpakaļgaitā izbraucot, ziņo par transportlīdzekļiem, kuri varētu šķērsot to ceļu. Savukārt, kad vadītājs ir izvēlējies braukt pa labi vai pa kreisi, sistēma kontrolē stūri, bet autovadītājs kontrolē akseleratora un bremzes pedāli.
„Ford” speciālisti ir pilnveidojuši aktīvo pilsētas bremzēšanas palīgsistēmu. Tā tagad darbojas līdz 50 km/h (līdz šim līdz 30 km/h). Aprīkojumā pieeajama adaptīvā kruīza kontrole, modernizēta „SYNC 2” multimediju sistēma ar „HERE” navigācijas kartēm un pirmo reizi „MyKey” sistēma — ieprogrammējama funkcija, kas ļauj auto īpašniekam iestatīt maksimālā ātruma un audiosistēmas skaļuma ierobežojumus, kā arī liegt automobiļa iedarbināšanu pavisam, ja vadītājs un pasažieri neizmanto drošības jostas. Sistēma var arī liegt iespēju deaktivizēt drošības sistēmas, piemēram, vilkmes kontroli.
Ar mērķi uzlabot dzinēju efektivitāti un samazināt kaitīgo izmešu emisijas tikusi modernizēta „Ford” spēka agregātu gamma. Tostarp lielākais jaunums šajā jomā ir tāds, ka „C-Max” saime pirmo reizi būs pieejama ar jauno 1,5 litru „EcoBoost” benzīna dzinēju un 1,5 litru TDCi „ECOnetic” dīzeļdzinēju ar 105 ZS jaudu, kura CO2 izmeši (piecvietīgajā „C-Max” versijā) būs 99 g/km.