Amerikāņu kompānija „Cadillac” ir oficiāli prezentējusi savu jauno logotipu.
Jaunajā logo vairs nav lauru vainaga, kas līdz šim ieskāva ģerboņa vairogu. Ražotāja pārstāvji ziņo, ka pirmie modeļi, kas nonāks tirdzniecībā ar jauno zīmolu būs sedans „CTS” un kupeja „ATS”.
„Atjauninātais ģerbonis ataino mūsu automobiļu dizaina valodu,”
uzsver kompānijas galvenais dizaineris Endrjū Smits. „Tie ir kļuvuši zemāki, aerodinamiskāki. Mēs modernizējām emblēmu ar mērķi nodemonstrēt „Cadillac” markas un tās pamatvērtību evolūciju.”
Tiesa, agrāk izskanējis, ka viens no galvenajiem iemesliem, kādēļ kompānijai nācies izmainīt logotipu, ir klientu neapmierinātība. Aptaujās lielākā daļa potenciālo pircēju logotipā esošos lauru zarus nosaukuši par arhaiskiem, kā arī izteikuši nepatiku par šādu dekorāciju.
„Cadillac” 111 gadu vēsturē kompānijas emblēma tikusi mainīta jau 40 reizes. Versija ar lauru vainagu tika ieviesta 80-jos gados, bet pēdējo reizi stilistiski modernizēta – 1999. gadā.