Amerikāņu autoražotājs „Cadillac” ir atklājis jaunās paaudzes supersedanu „CTS-V”, kas ieguvis aprīkojumā 640 ZS „LT4” motoru no „Chevrolet Corvette Z06” un astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu.
Automobiļa oficiālā pirmizrāde paredzēta 12. janvārī Detroitas starptautiskajā autoizstādē.
Lieki teikt, ka šāds biznesa klases sedana un neprātīgi jaudīga „Corvette” dzinēja apvienojums veidots ar mērķi pazemot „BMW M5”, „Mercedes-Benz E63 AMG”, „Porsche panamera Turbo S” un tiem līdzīgos. „CTS-V” raksturo 640 ZS, kas spējīgi pārvietot 1880 kg ar ātrumu 322 km/h. Tas no vietas līdz 100 km/h paātrinās nepilnās četrās sekundēs. Salīdzinājumam „BMW M5” šo vingrinājumu veic 4,4 sekundēs. Turklāt, pēc visa spriežot, „Cadillac” supersedans apveltīts ne tikai ar dragreisa dotībām, bet
tas nepaliks kaunā arī sarežģītākā sacīkšu trasē.
Kā liecina ražotāja izplatītā informācija, sportiskā brāļa virsbūves vērpes izturība ir par solīdiem 25% lielāka nekā bāzes modelim. Tam ir rekonstruēta šasija, kā rezultātā paplatināta riteņu bāze, „Magnetic Ride Control” adaptīvā balstiekārta, elektroniski vadāms aizmugurējais reduktors un jaudīgas „Brembo” bremžu mašīnas.
Attēli liecina, ka „CTS-V” arī izskatās dusmīgāk par sāncenšiem, jo sevišķi, kad tas aprīkots ar speciālo aerodinamisko detaļu komplektu, kura galvenā pērle ir neparasti liels, uz bagāžnieka vāka stiprināms antispārns.
Salonā joprojām elegance dominē pār sportiskumu, taču savu obligātu vietu atraduši tādi atribūti kā kausveida „Recaro” sēdekļi, metāliskas pedāļu uzlikas un pārnesumu slēgšanas lāpstiņas pie stūres.
Tirdzniecībā jaunais “Cadillac CTS-V” nonāks 2015. gada vasarā.