„Chevrolet” gatavojas aiziet no Eiropas tirgus

Koncerns „General Motors” nolēmis 2015. gada beigās pārtraukt „Chevrolet” zīmola automobiļu pārdošanu Eiropas tirgū.

Industrijas ziņu aģentūra „Automotive News”, atsaucoties „GM” valdes priekšsēdētāja pienākumu izpildītāju Stīvu Girski, vēsta, ka amerikāņu koncerna vadība nav apmierināta ar „Chevrolet” tirdzniecības rādītājiem un neplānoti zemo tirgus daļu (~1%), ko izdevies izcīnīt Eiropā. Un tādēļ nolemts radikāli reorganizēt šajā okeāna krastā „GM” pārstāvēto zīmolu biznesu.

„Chevrolet” vietā „GM” nolēmuši vairāk spēka un līdzekļu veltīt „Opel” markas attīstībai.

„Mēs esam pārliecināti, ka spēcīgākas „Opel” un „Vauxhall” markas pozitīvi ietekmēs mūsu pozīcijas tirgū kā Eiropā, tā arī citviet pasaulē,” uzsver Girskis.

Viņš arī norāda, ka paredzētā „Chevrolet” aiziešana nekādi neietekmēs noslēgto vienošanos par sadarbību ar franču „PSA Peugeot Citroen”.

Šā gada desmit mēnešos pieprasījums pēc „Chevrolet” markas automobiļiem Eiropā samazinājies par 17%. Turpretim „Opel/Vauxhall” noiets samazinājies tikai par 3%.