„Corolla” nostumj no popularitātes troņa „Focus”

toyota-corolla_l

Pēc 2013. gada globālās tirdzniecības rādītājiem pērn par populārāko auto modeli kļuvusi „Toyota Corolla”, atņemot šo godu līdzšinējam līderim „Ford Focus”.

Aprīlī „Ford” informācijas dienests, atsaucoties uz kompānijas „Polk” neatkarīgu statistisku pētījumu, steidza lepni paziņot, ka tā ražotajam „Focus” izdevies saglabāt pārdotākā auto statusu. 2013. gadā ticis realizēts 1 miljons 97 618 „fokusu”. Taču, kā izrādās, tie paši „Polk” eksperti bija saskaitījuši, ka „Toyota” pērn kopumā pārdevusi miljonu un 98 524 „Corolla” markas automašīnu, kas ir par 5% vairāk nekā gadu iepriekš un

par 906 vienībām vairāk nekā „Ford Focus”.

Kopš 1966. gada, kad japāņu kompānija laida tirgū pirmās paaudzes „Corolla”, pasaulē pārdoti 40,72 miljoni šīs „Toyota” saimes pārstāvju. Tādējādi tas ir visvairāk pārdotais modelis pasaules auto industrijas vēsturē.

Birkas: ,