CUPRA modeļu klāstu papildinās divi elektriski modeļi un hibrīds

SEAT-SA-posts-annual-turnover-of-105-billion-euros-second-highest-in-companys-history_001_HQ

Pērn tika fiksēts otrs lielākais apgrozījums SEAT S.A. 73 gadu vēsturē, un arī šī gada pirmajos divos mēnešos uzņēmums jau piedzīvojis panākumus. Tāpēc ar pilnu jaudu tiek turpināta elektrifikācija un gatavota līdz šim lielākā CUPRA zīmola produktu ofensīva. Tā sāksies 2024. gadā un būs stingrs pamats CUPRA izaugsmes turpinājumam jaunā pakāpē, pauz uzņēmums.

CUPRA mērķis ir līdz 2030. gadam nonākt starp 100 ietekmīgākajiem globālajiem zīmoliem Best Global Brands reitingā. Tā sasniegšana tiks balstīta uz sešiem pīlāriem, kas ietver arī zīmola globalizāciju.

Šī gada laikā zīmols plāno atvērt jaunas CUPRA Garage Berlīnē, Madridē, Mančestrā un Parīzē. Pagājušajā gadā šāds konceptsalons tika atklāts Rīgā, un tuvākajā laikā tādi tiks atvērti arī Igaunijā un Lietuvā. Apliecinot savas ambīcijas kļūt par globālu zīmolu, CUPRA patlaban analizē ieiešanu Ziemeļamerikas tirgū.

Zīmols pašlaik gatavojas visu laiku lielākajai produktu ofensīvai, ko 2024. gadā aizsāks CUPRA Tavascan un CUPRA Terramar izlaišana, bet 2025. gadā turpinās CUPRA UrbanRebel.

Jaunie modeļi ļaus zīmolam apgūt jaunus segmentus, kā arī noieta tirgus un sasniegt savu vidējā termiņa mērķi – realizēt 500 000 automašīnu gadā.

CUPRA-range_01_HQ

Ikgadējā preses konferencē SEAT S.A. paziņoja, ka 2023. gadā paātrinās savus galvenos projektus, tostarp paša uzņēmuma elektrifikāciju un organizācijas pārveidi, kā arī pievērsīs pastiprinātu uzmanību CUPRA izaugsmes veicināšanai. Spānijas zīmoli ieņems vadošo lomu Volkswagen grupas klasterī, kas nodarbojas ar mazo akumulatoru elektroauto (BEV) saimes attīstīšanu un plāno demokratizēt ilgtspējīgu pilsētas mobilitāti.

Jau 2025. gadā Martoreļā tiks ražoti elektroauto dažādiem Volkswagen grupas zīmoliem, un grupai ir ambiciozs mērķis laikā no 2025. līdz 2030. gadam Martoreļas un Pamplonas rūpnīcās saražot trīs miljonus BEV.

Veiksmīgs 2022. gads un spēcīgs 2023. gada sākums

SEAT S.A. apgrozījums 2022. gadā pieauga par 14% – no 9,256 līdz 10,513 miljardiem eiro. Tas ir otrs lielākais apgrozījums uzņēmuma 73 gadu pastāvēšanas vēsturē pēc 2019. gada rekorda – 11,157 miljardiem eiro.

Pamatdarbības peļņa pieauga līdz 179 miljoniem eiro (–371 miljoni eiro 2021. gadā), bet peļņa pēc nodokļu nomaksas palielinājās līdz 68 miljoniem eiro (–256 miljoni 2021. gadā).

Arī 2023. gads ir sācies spēcīgi, jo pirmajos divos mēnešos SEAT S.A. ir piegādājis 71 500 automašīnas. Salīdzinot ar identisku periodu 2022. gadā, noieta palielinājums ir par 27%. Tas veido stabilu pamatu pārdošanas apjoma pieaugumam visā 2023. gadā. SEAT zīmola piegādes šī gada sākumā palielinājās par 12%, savukārt pārdošanas apjoma kāpums par 75% spilgti apliecina, ka CUPRA zīmola iespaidīgā izaugsme turpinās.

Birkas: