Dacia turpina piedāvāt izvērstu benzīna-gāzes modeļu klāstu

3-Dacia Duster LPG

Līdz ar vācu autoražotāja Opel pāriešanu no General Motors rokām koncerna Stellantis pārziņā, samazinājās izvēle tiem, kuri uzskatīja, ka efektīva ekonomija ir, izmantojot kombinēto degvielu risinājumu jeb benzīna un gāzes mašīnas. Nevairoties no elektrifikācijas, šo virzienu ir saglabājusi Renault grupa. Attiecīgi – pašreiz maksimāli izvērstu benzīna-gāzes modeļu klāstu piedāvā šīs grupas mazbudžeta zīmols Dacia.

Divu degvielu – benzīna un gāzes jeb LPG – dzinēju visādā ziņā var uzskatīt par ekonomisku un ekoloģisku hibrīdo risinājumu ar augstu energoefektivitāti. Dacia šai virzienā ir vērā ņemams piedāvājums. ECO–G ir šāda tipa risinājums, kas pieejams kā versija visiem zīmola iekšdedzes transportlīdzekļu modeļiem un piedāvā ekoloģisku mobilitāti par pieņemamu cenu.

AutoMedia Latvia savulaik izmēģināja Dacia Duster LPG. Tā vienīgais patiesais trūkums, ka LPG versijai nebija pilnpiedziņas

AutoMedia Latvia savulaik izmēģināja Dacia Duster LPG. Tā vienīgais patiesais trūkums, ka LPG versijai nebija pilnpiedziņas

Dacia vienmēr ir piedāvājusi tirgū labāko kvalitātes un cenas attiecību un pastāvīgi pārdefinē to, kas automašīnās ir patiešām svarīgs.

Šobrīd pasaulē ir aptuveni 28 miljoni automašīnu, kas ir darbināmas ar LPG.

Dacia divu degvielu dzinēju Baltijas valstīs piedāvā kopš 2012. gada.2022. gadā vairāk nekā trešā daļa Dacia klientu (35%), iegādājoties automobili, izvēlējās ECO–G piedziņas bloku.Lielākais šī dzinēja īpatsvars fiksēts Jogger modelim – 65%, kam seko Sandero Stepway – 52%, Sandero – 39% un Duster – 20%.

LPG panākumi skaidrojami ar daudzajām priekšrocībām, ko šī piedziņa piedāvā klientiem –Dacia tās ir spējusi pārvērst par spēcīgiem trumpjiem:

EKOLOĢISKS – LPG tiek ražota galvenokārt no dabasgāzes, tā nav toksiska un nesatur ne svinu, ne benzolu.To uzskata par tīru degvielu, jo tā var samazināt CO2 emisijas par 10%.Turklāt lielākajā daļā Eiropas pilsētu ar sašķidrinātu naftas gāzi darbināmi transportlīdzekļi tiek uzskatīti par ekoloģiskiem, un tiem ir pieejamas pilsētās noteiktās tīrās vides zonasvai arī ar tiem var brīvi pārvietoties pat tajās dienās, kad automašīnu satiksme ir ierobežota Eiropas lielākajās pilsētās;

EKONOMISKS – divu degvielu – benzīna un LPG – dzinēja izvēle neapšaubāmi ir gudrs risinājums, kas atbilst Dacia zīmola filozofijai. Jo vairāk automašīna darbojas LPG režīmā, jo lielāks ieguvums. Katrā degvielas uzpildes reizē klients ietaupa aptuveni 40% savu finanšu līdzekļu, salīdzinot ar automašīnas uzpildi, kurai ir benzīna dzinējs. Dacia Sandero sniedzamība ar pilnu benzīna un LPG bāku var sasniegt pat 1300 km.

Vēl vairāk – ražotāja garantijas periods (3 gadi/līdz 100 000 km), apkopes intervāli un ekspluatācijas izmaksas ir tādas pašas kā benzīna versijai;

DROŠS – lielākā daļa transportlīdzekļu, kas aprīkoti ar divu degvielu sistēmu, tālākpārdošanas tirgū tiek pārveidoti. Dacia vairāk nekā 10 gadu gaitā uzkrājusi tehnoloģiskās prasmes šajā jomā un piedāvā rūpnīcā uzstādītu LPG sistēmu, kurā TCe 100 ECO–G dzinējs iebūvēts tieši ražošanas līnijā. Uzstādīšana rūpnīcā ir uzticamības un drošības garantija, kuras gadījumā nav pamata bažām par iespējamiem riskiem.Turklāt Dacia ir vienīgais zīmols tirgū, kas divu degvielu sistēmu piedāvā kā versiju visā iekšdedzes dzinēja modeļu klāstā;

ECO–SMARTja automašīnā uzstādīta LPG sistēma, klientam nav ne no kā jāatsakās. Bagāžas nodalījuma tilpums ir tāds pats kā benzīna modeļiem, jo gāzes tvertne ir uzstādīta rezerves riteņa vietā. Šis risinājums garantē maksimālu bagāžas nodalījuma ietilpību. Pārslēgties no benzīna uz LPG režīmu ir ļoti vienkārši – tikai jāpiespiež poga, savukārt degvielas uzpildīšana ir vienkārša, jo Baltijas valstīs ir vairāk nekā 700 degvielas uzpildes staciju, kurās var to izdarīt (390 stacijas Lietuvā, 240 – Latvijā, 80 – Igaunijā).

Birkas: