Debitē otrās paaudzes „Passat Alltrack”

VW Passat Alltrack 2015

Gluži kā iepriekšējai „Volkswagen Passat” paaudzei, arī jaunajai Ingolštates autoražotājs piedāvā versiju aktīvu atpūtu cienošiem un sliktus ceļus nereti braucošiem ļaudīm – „Passat Alltrack”, ziņo „Volkswagen AG” preses dienests. Ar 4Motion pastāvīgo visu riteņu piedzinu aprīkotā modifikācija faktiski ir tāds kā puskrosovers, kas labi piemērots arī, piemēram, lielākas laivas vai zirgu piekabes vilkšanai.

Ietilpīgais (bagāžas telpa līdz pat 1769 litiem) universāls apdāvināts ar no pamatmodeļa atšķirīgiem bamperiem, sliekšņiem un lielākām riteņu arkām. Tāpat tam ir uzlaboti virsbūves apakšdaļas aizsargi, kā arī pieejami sānu sliekšņu pagarinājumi. Auto klīrenss ir solīdi 174 mm. Tajā pat laikā „Passat Alltrack” nav zaudējis ikvienam „Passat” piemītošās labās gaitas īpašības un rites komfortu, kas svarīgi gariem pārbraucieniem. Savukārt darbību piekabi atvieglināšanai uzstādīta palīgsistēma Trailer Assist, kas atvieglo manevrēšanu ar piekabi, automātiski stūrējot automobili, tam braucot atpakaļgaitā.

„Alltrack” tiks aprīkots ar TSI benzīna turbodzinēju un trim TDI dīzeļdzinējiem ar turbokompresoru, kas visi atbilst Euro 6 izmešu standartam. TSI dzinēja jauda ir 220 ZS un griezes moments 350 Nm. Savukārt TDI dzinēju jauda sākas ar 150 ZS un 340 Nm, bet abu pārējo dzinēju jauda ir attiecīgi 190 ZS (400 Nm) un 240 ZS (500 Nm). Jāpiebilst, ka

dzinējs ar 240 ZS jaudu nodrošina visaugstāko griezes momentu, kāds jebkad piedāvāts „Passat” modeļiem.

Jau bāzes specifikācijā iekļauta stop/start sistēma un akumulatora reģenerācijas sistēma. TDI dzinējs ar 150 ZS jaudu tiks piedāvāts ar sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu, savukārt citas versijas aprīkotas ar automātisko dubultā sajūga pārnesumkārbu (DGS).

Volkswagen-Passat_Alltrack_2016_800x600_wallpaper_09

Normālos apstākļos 4Motion piedziņa tiek nogādāta uz priekšējiem riteņiem, lai taupītu degvielu, taču, tiklīdz rodas vilkmes zuduma risks, vienā acumirklī tiek pieslēgti aizmugurējās ass riteņi. Līdz ar Haldex sajūgu, kas darbojas kā garenvirziena bloķētājs, elektroniskajā trajektorijas stabilizācijas sistēmā ESC iekļautie elektroniskie diferenciāļa bloķētāji EDS darbojas kā šķērsvirziena bloķētāji uz visiem četriem riteņiem. „Alltrack” ar TSI dzinēju ar 220 ZS vai TDI dzinēju ar 240 ZS jaudu ir aprīkots ar XDS+ sistēmu uz abām asīm. Sistēma, kas visiem pārējiem „Alltrack” būs pieejama par papildu maksu, strauji braucot pagriezienos bremzē līkuma iekšpusē esošos riteņus, tādējādi uzlabojot vadāmību.

„Passat Alltrack” standartaprīkojumā ir iekļauti dažādi braukšanas režīmi.  Papildus ierindas „Passat” modeļos pieejamajiem režīmiem Eco, Normal, Sport un Individual (Comfort un Individual apvienojumā ar adaptīvo šasijas vadības sistēmu DCC), „Alltrack” papildināts ar Offroad režīmu. Šī programma tiek aktivizēta ar vienas pogas spiedienu, kas attiecīgi pielāgo visas attiecīgās braukšanas un palīgsistēmas – piekari, dzinēju un pārnesumkārbu.

„Alltrack”, protams, aprīkots ar virkni progresīvu autovadītāja palīgsistēmu un komforta, informācijas un izklaides sistēmu, kas pieejamas jau pamatmodelī. To vidū ir modernākās radio/navigācijas sistēmas, vējstikla displejs, viedtālruņu pievienošanas funkcija App-Connect (lietojumprogrammām Apple CarPlay, Google Android Auto un MirrorLink), aizmugures sēdekļa izklaides sistēma planšetdatoriem Media Control, Car-Net ar Guide&Inform tiešsaistes paklapojumu komplektu, kā arī apkārtējās satiksmes uzraudzības sistēma ar pilsētas bremzēšanas palīgsistēmu un gājēju uzraudzības funkciju, kas „Alltrack” pieejama standartaprīkojumā.

Birkas: