Ziemeļamerikas Starptautiskajā autoizstādē Detroitā, kas durvis vēta 14.janvārī, starp citiem jaunumiem tika demonstrēts arī „Audi RS 7 Sportback, kas paplašina Ingolšates uzņēmuma RS modeļu klāstu.
Lielajā piecdurvju kupejas tipa automobilī izmantots 4,0 l TFSI dzinējs, kas attīsta 560 ZS jaudu.
Ātruma uzņemšanai no nulles līdz 100 km/h „RS 7 Sportback” nepieciešamas vien 3,9 sekundes,
turklāt pēc klienta pieprasījuma iespējams deaktivizēt ātruma ierobežotāju, lai varētu sasniegt maksimālo ātrumu 305 km/h. Neskatoties uz šādu veiktspēju, „Audi RS 7 Sportback” vidēji var patērēt arī vien 9,8 litrus degvielas uz 100 km. Tiesa, ja vadītājs tiešām bieži izmantos iespēju līdz simtam uzraukt nepielnās četrās sekundēs, tad nekas no nepilniem 10 litriem uz 100 nesanāks.
Lielais „Audi” piecdurvju kupejas tipa auto, apvieno daudzas tīkamas īpašības. Dubulta kompresora V8 motorta darba tilpums ir 3993 cm3 un tas attīsta iespaidīgu jaudu – no 5700 līdz 6700 apgriezieni minūtē pieejami maksimālie 560 ZS, bet maksimālā 700 Nm grieze pieejama teju neticamā diapazonā – no 1750 līdz 5500 motora kloķvārpstas apgriezieni minūtē.
Standarta konfigurācijā „Audi” ir ierobežojis maksimālo ātrumu līdz 250 km/h. Ar papildu aprīkojumā pieejamo Dinamikas komplektu maksimālais ātrums ir 280 km/h, bet ar Dinamikas komplektu Plus – 305 km/h.
Jaunajā „Audi RS 7 Sportback” ir COD (cylinder on demand) sistēma. Pie zemas un vidējas slodzes un dzinēja ātruma tā deaktivizē otro, trešo, piekto un astoto cilindru, elektromehāniski aizverot to ieplūdes un izplūdes vārstus. Tad 4,0 l TFSI dzinējs darbojas kā četru cilindru agregāts, līdz autovadītājs atkal nospiež gāzes pedāli spēcīgāk. Pie dzinēja darbības paaugstinātas slodzes apstākļos palielinās aktīvo cilindru efektivitāte.
Standarta komplektācijā iekļautā „Tiptronic” transmisija ir speciāli pielāgota „Audi RS 7 Sportback” sportiskajam raksturam. Autovadītājs var izvēlēties D vai S režīmu vai slēgt pārnesumus pats, izmantojot pārnesumu lāpstiņas uz stūres vai transmisijas sviru, kam ir RS dizains. tiptronic transmisijas pirmo pārnesumu attiecība ir mazāka, lai nodrošinātu sportiskāku braukšanu.
„Audi RS 7 Sportback” standarta komplektācijā ir aprīkots ar quattro pastāvīgo visu riteņu piedziņu, jo tai salīdzinājumā ar divu riteņu piedziņām ir nozīmīgas priekšrocības gan vilkmes, gan drošības ziņā.