Aizvadītajā piektdienā un sestdienā, 7. un 8.jūnijā notika gadskārtējā “Opel” 24 stundu pārdošanas kampaņa, kas Latvijā norisinājās jau devīto gadu un ir kļuvusi par labu un iecienītu tradīciju. “Opel”pārstāvji ziņo, ka tās laikā pārdotas 46 jaunas automašīnas.
Tiek apgalvots, ka šo gadskārtējo 24 stundu izpārošanu laikā visas “Opel” automašīnas var iegādāties par rūpnīcas cenām, kā arī iegūt īpašus piedāvājumus servisa pakalpojumiem pie vietējiem zīmola dīleriem.
Kāds labumiņš no šīs pārdošanas gan jau tomēr atlec arī dīleriem, bet fakts, ka cenas šo akciju laikā tiešām pircējiem ir izdevīgākas.
Netiek gan ziņots, cik no 46 mašīnām pārdevis “Amserv” un cik “Auto Blitz”, bet kopā abos salonos pārdotas 46 jaunas “Opel” automašīnas. Tiek ziņots, ka lielu apmeklētāju interesi izraisījuši jaunākie modeļi – kompaktais apvidus auto “Opel Mokka” un pilsētas mazauto “Opel Adam”, taču pirktas galvenokārt visiem jau labi zināmās “Astra” un “Insignia”.