“Dodge Charger” ar 707 mežonīgiem zirgiem aizjūgā

Dodge-Charger_SRT_Hellcat_2015_800x600_wallpaper_44

Koncerna „Chrysler” meitaskompānija „Dodge” prezentējusi sedana „Charger” atlētiskāko modifikāciju „SRT”.

„Charger” zem motora pārsega paslēpts “Sports Racing Technologies” (SRT) sagatavotais 6,2 l V8 „Hellcat” dzinējs, kura jauda sasniedz 707 ZS, bet griezes moments – tvaika lokomotīves cienīgus 881 Nm. Ražotāja pārstāvji uzsver, ka tas šobrīd ir jaudīgākais un ātrākais sedans pasaulē.

Dodge-Charger_SRT_Hellcat_2015_1024x768_wallpaper_05

“Charger SRT” ceturtdaļjūdzes (402,336 m) dragreisu spēj veikt 11 sekundēs, bet vingrinājumu 0-160-0 km/h, kas apliecina tā dinamikas un bremzēšanas efektivitāti,– 13 sekundēs. „Dodge” supersedana maksimālais ātrums ir 326 km/h.

Līdzīgi kā kupeja “Challenger SRT Hellcat,” arī “Charger SRT” tiks komplektēts ar divām aizdedzes atslēgām. Viena no tām (melna) ļaus izmantot automašīnas potenciālu pilnā mērā, bet rezerves atslēgas (sarkanas) lietotājam nebūs pieejamas dažas funkcijas, padarot to mazāk ekstrēmu.

“Charger SRT Hellcat” ir pieci elektroniskā vadības bloka režīmi. Četri no tiem ir fiksētie – Sport, Track, Default un Eco –, bet piektais atstāts brīvā saimnieka pārziņā. Proti, katram lietotājam pašam ir iespēja iestatīt ABS, pārnesumkārbas un piekares regulējumus.

Dodge-Charger_SRT_Hellcat_2015_800x600_wallpaper_2a

“SRT Hellcat” no standarta “Charger” atšķiras ar alumīnija motora pārsegu, citāda dizaina radiatora resti, palielinātu aizmugures spoileri, sportiskiem interjera elementiem, jaudīgākām bremzēm, sportiskāku piekares regulējumu un “Pirelli P Zero” riepās apautiem 20 collu riteņiem.

 

Birkas: