Ekstrēma „Megane R.S.” versija uzstāda jaunu rekordu Nirburgringā

Ar „Renault Megane” saimes pašas sportiskākās modifikācijas jauno „Megane R.S.” īpašu versiju nupat Nirburgringas trases leģendārajā ziemeļu daļā Nordšleifē sasniegts jauns ātruma rekords sērijveida priekšpiedziņas automobiļiem, kas ir jau trešais rekords ar „Renault Sport” nodaļas izstrādātajiem automobiļiem pēdējo gadu laikā.

Zīmīgi, ka iepriekšējais ar „Mégane R.S. Trophy” 2011.gadā uzstādītais rekords ar jauno „Mégane R.S. 275 Trophy-R” labots uzreiz par iespaidīgām 14 sekundēm. Vēl iepriekš, 2008.gadā rekordu sasniedza arī „Mégane R26.R”. Tagadējais Nordšleifes apļa rekords ir 7 minūtes 54,36 sekundes. Rekordbraucienā pie stūres atradās „Renault Sport” testpilots Lorāns Hurgo (Laurent Hurgon).

Megane R.S. 275 Trophy-R record 03

Franču ‘karsto hečbeku’ ātrākā pārstāve „Mégane R.S. 275 Trophy-R” ir ierobežotas tirāžas sērijveida auto, kas tirdzniecībā būs pieejams aptuveni 15 valstīs. Taču tikai stsevišķos tirgos būs pieejama versija ar rekordu uzstādījušā modeļa specifikācijām.

Jāatzīst, ka šī franču ekstrēmiste galvenokārt piemērota braukšanai pa trasi, jo tai ir tikai divas sēdvietas, bet skaitlis 275 nosaukumā norāda 2,0 litru turbomotora jaudu.

Pārdošanā tikšot laistas tikai 250 šādas automašīnas.

Mégane R.S. 275 Trophy-R” izlaista uz nesen izlaistās „Mégane R.S. 275 Trophy” bāzes. Šim „Renault Sport” ierobežotas tirāžas modelim ir īpaši sportiskas īpašības, kas izstrādātas, uzņēmumam aktīvi piedaloties autosportā. Par gandrīz 100 kilogramiem samazinātā masa nodrošina lieliskus veiktspējas rādītājus. Arī litija jonu akumulators kopējo svaru ļāvis samazināt vēl par 16 kilogramiem.

Megane R.S. 275 Trophy-R record 02

„Trophy-R” standartaprīkojumā ir Cup šasija ar ierobežotas slīdes diferenciāli, titāna izplūdes sistēma Akrapovic, Öhlins Road&Track amortizatori ar vienvirziena regulēšanu un kompozītmateriāla atsperēm un „Michelin Pilot Sport Cup 2” riepas, kas īpaši pielāgotas šai automašīnai.

Birkas: