Nupat no Ingolštates pienākusi vēsts, ka atkal aktualizēts sportiskā elektromobiļa „Audi R8 e-tron” projekts.
Sākotnēji „R8 e-tron” bija jānonāk sērijveida ražošanā jau 2012. gadā, taču tā ražošanas starts tika atcelts „dažādu problēmu dēļ”. Kā runā, galvenā no tām bijusi nepietiekamas kapacitātes akumulatori. Kā jau visiem elektromobiļiem…
Taču Ingolštates inženieri elektriskā „R8” projektu novārtā nepameta. Un šobrīd automobilis ir no jauna augšām cēlies, ieguvis uzlabotas konstrukcijas litija-jonu akumulatoru bateriju. Kā liecina ražotāja informācija,
tagadējais pirmssērijas prototips spēj ar vienu uzlādi nobraukt līdz 400 km.
Tā priekštecim bija pa spēkam tikai 215 km.
Pagaidām gan nav skaidrs, vai kādas izmaiņas nav veiktas arī spēka agregātu sistēmā. Sākotnēji projektētais „R8 e-tron” bija aprīkots ar diviem elektromotoriem ar 280 kW (381 ZS) summāro jaudu un 820 Nm griezes momentu, kas ļāva automobilim no vietas līdz 100 km/h paātrināties 4,2 sekundēs.
Tiek ziņots, ka pirmie „Audi R8 e-tron” tirdzniecībā nonāks 2014. gada nogalē.