„FIAT” un „Chrysler” apvienojas zem kopīga karoga

FCA_1

Jaunradīto biznesa struktūru, kurā apvienojušies autoražotāji „FIAT” un „Chrysler” tagad oficiāli sauc „Fiat Chrysler Automobiles N.V.”

Jaunā firma, kas izveidota pēc itāļu koncerna „FIAT” un amerikāņu uzņēmuma „Chrysler” apvienošanās procesa pabeigšanas, ir reģistrēta neatkarīgā teritorijā – Nīderlandē, bet nodokļus tā maksās Lielbritānijā. Nupat kā prezentēts kompānijas jaunais logotips. To izstrādājusi itāļu dizaina aģentūra „RobilantAssociati”, kas rūpējas arī par tādu zīmolu kā „Alfa Romeo”, „Martini”, „Bacardi” un „Ferrero” starptautisko atpazīstamību.

Kā uzsver logotipa autori, katrs simbols atbilst precīzām ģeometriskām formām,

kas bieži tiek izmantotas auto industrijā. „F” atgādina kvadrātu kā formu, kas ir stingras konstrukcijas pamats, „C” tas ir aplis, kas simbolizē riti, t.i., kustību, bet „A” ir trīsstūris, kas simbolizē enerģiju, pastāvīgu tieksmi uz pilnveidošanos.

Jau iepriekš tika ziņots, ka pēc apvienošanās „Fiat Chrysler Automobiles” pēc spēkratu realizācijas apjoma kļūs par septīto lielāko autoražotāju pasaulē – pērn abi uzņēmumi kopumā pārdevuši 4,4 miljonus automašīnu.

Vienīgais, kas pagaidām nav paziņots, kurā okeāna krastā atradīsies jaunradītā transkontinentālā koncerna „FCA” galvenais birojs…

Birkas: ,