Kompānija „Ford” plāno šā gada nogalē laist tirgū „karsto” hečbeku „Focus ST” aprīkotu ne tikai ar dīzeļdzinēju, bet arī ar „PowerShift” divsajūgu robotizēto pārnesumkārbu.
„Automedia.lv” jau iepriekš vēstīja, ka ar sportisko versiju izgatavošanu tagad nodarbojas „Ford Performance” nodaļa, kas tika izveidota, apvienojot „Team RS”, „Ford SVT” un „Ford Racing” departamentus. Tās plānos ir līdz 2020. gadam laist klajā 12 dažāda „kalibra” un atšķirīgas specializācijas sporta modeļus. Tostarp kā viens no gaidītākajiem jaunumiem ir „Focus RS”.
Bet kas attiecas uz „Focus ST”, tas šobrīd ir pieejams ar dīzeļdzinēju, kas attīsta 185 ZS un 400 Nm, tikai komplektā ar sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu. Taču kā populārajam britu medijam „Autocar” ir atklājis „Ford Performance” vadītājs Tairons Džonsons, līdz gada beigām tirgū nonāks arī „ST” dīzeļversijas komplektācija ar „PowerShift” divsajūgu robotizēto pārnesumkārbu. Viņš apgalvo, ka
ir iespējams uzstādīt „robotu” arī 250 ZS benzīna motoram.
Vienīgais nosacījums – lai tādam risinājumam būtu ekonomisks pamatojums.