Barselonā, mobilo tehnoloģiju industrijas ietekmīgajā saietā „Mobile World Congress” un nevis Ženēvas autošovā kompānija „Ford” atklājusi Eiropai paredzēto ražošanas versiju jaunajam SUV modelim „EcoSport”.
Daudz , daudz plašākai auditorijai, protams, pirmoreiz Eiropas „EcoSport” tiks demonstrēts autoindustrijas izstādē Ženēvā, taču šāds „Ford” gājiens laulības dzīves terminoloģijā laikam tiktu saukts par sānsoli.
Debijai Barselonā tomēr bija zināms pamats, jo „EcoSport” būs aprīkots ar komunikācijas un izklaides sistēmu „Ford SYNC”, ko var aktivizēt ar balsi. Auto iebūvētā „SYNC Emergency Assistance” palīdzēs tieši savienot auto esošos cilvēkus ar vietējiem neatliekamās palīdzības dienestiem avārijas gadījumā . Turklāt, šis nelielais krosovers būs viens no pirmajiem „Ford” spēkratiem Eiropā ar iespēju „AppLink”, kas nodrošina iespēju ar balsi kontrolēt viedtālruņa programmas no vadītāja vietas.
„Ford” Eiropas modeļu rangā „EcoSport” būs otrais SUV modelis, kas papildinās pazīstamā „Kuga” piedāvājumu, bet savu lomu spēlēs izmēros mazāku krosoveru konkurencē.
Dizaina ziņā, salīdzinājumā ar jau pērn prezentēto Latīņamerikas un Āzijas tirgu versiju, izmaiņu faktiski nav. Varbūt vien kādi nieki, ko varēs ievērot tikai tuvumā jau Ženēvā. Eiropas „EcoSport” tiks komplektēts ar 125 Zs 1,0 litru EcoBoost dzinēju, kas ticis pie titula „International Engine Of The Year”, kā arī ar vienkāršāku 110 Zs 1,5 litru benzīna dzinēju un tāda pat tilpuma dīzeļdzinēju ar 90 Zs jaudu. Pārdošana sāksies jau šogad, pirmajos tirgos jau drīz pēc Ženēvas izstādes.
Ražotājs sola, ka uz globālās B-segmenta platformas būvētais „EcoSport” būs degvielu taupošs un tajā pašā laikā veikls spēkrats. Interesanti, ka „Ford” paziņojumā par „EcoSport”minēts par iespēju Eiropas tirgū laist arī lielāku kā „Kuga” krosoveru, kas varētu būt Ziemeļamerikā populārā „Ford Edge” nākamās paaudzes modelis.