Jaunajam „Ford Fiesta ST” modelim ir par 20% lielāka jauda nekā priekšgājējai, taču tanī pat laikā tas spēj būs ekonomiskāks degvielas patēriņā ziņā, teikts ražotāja paziņojumā.
Jaunais „Fiesta ST” izstrādāts „Ford Motor” piederošā „Global Performance Vehicle” Eiropas filiālē „Ford Team RS”. „Fiesta ST” ir uzstādīts 1,6 litruEcoBoost 182 Zs vērts benzīna dzinējs, kam maksimālais griezes moments ir 240 Nm.
Jaunā „Fiesta ST” no 0 līdz 100 km/h ieskrienas 6,9 sekundēs un spēj saniegt ātrumu 220 km/h.
„Ford Team RS” ir modificējis gan motoru un transmisiju, gan balstiekārtu, stūres un bremžu sistēmu, lai pielāgotu auto optimālai braukšanai dinamiskā un sportiskā manierē. „Fiesta ST” saņēmusi pat griezes momenta vektorēšanas kontroli eTVC un trīs režīmu elektronisko trajektorijas stabilizācijas sistēmu ESC.
Auto komplektēts ar sešpakāpju manuālo transmisiju, bet piekaru pārbūve samazinājusi tā smaguma centru par 15 mm. Turklāt šai ST pirmo reizi „Fiesta” sērijveida modelī izmantotas aizmugurējās disku bremzes.
Dinamiskā spējas nav laupījušas „Fiesta ST” ikdienas lietošanas praktiskumu, jo iespējams 5,9 l/100 km vidējais degvielas patēriņš un 138 g CO2 izmešu uz kilometru*, kas ir par 20% mazāk kā iepriekšējās paaudzes „Fiesta ST”. Vismaz tā norāda „Ford”.
Jauno „Fiesta ST” no ierindas modeļiem vizuāli atšķir trapeces formas režģis ar medusšūnu dizainu un liels aizmugurējais jumta spoilers, bet salonā atrodami dziļi „Recaro” sēdekļi, un gana daudz ST dizaina elementi, kā arī motora skaņas pastiprināšanas sistēma „Sound Symposer”.
„Šis automobilis liks Jums smaidīt līkumu pēc līkuma,” saka „Ford Team RS” Mašīnbūves nodaļas vadītājs Tairons Džonsons. Cerams, ka būs iespēja pārbaudīt!