„Ford” izstrādā luksusa līniju

Ford_vignale

Kompānija „Ford” pieteikusi zīmolu „Vignale” ar kuru gatavojas turpmāk interesentiem piedāvāt savu modeļu greznākās versijas.

Kā liecina ražotāja veiktie auditorijas pētījumi, aptuveni 10-15% klientu gribētu iegādāties greznāk aprīkotas „Ford” automobiļu versijas, tādēļ arī radusies un tagad tiek materializēta „Vignale” ideja.

Kā pirmo luksusa līnijas pārstāvi

„Ford” Frankfurtē gatavojas prezentēt vidējās klases sedanu „Mondeo Vignale”.

Tas no bāzes modeļa atšķirsies ar citādas konfigurācijas buferiem, LED miglas lukturiem, hromētu radiatora resti, durvju rokturiem un sānu spoguļu korpusiem, kā arī oriģināla dizaina 20 collu riteņiem.

Ford_mondeo_vignale

„Ford” pārstāvji vēsta, ka sērijveida „Mondeo Vignale” tirdzniecībā varētu nonākt 2015. gadā. Plānots tuvākajā laikā izveidot luksusa paketes arī minivenam „S-Max” un krosoveram „Edge”.

Birkas: