“Ford Mustang” 2015. gada pirmajā pusē kļuvis par pasaulē pārdotāko sporta automobili

ford-mustang-photo-565210-s-original

Saskaņā ar IHS automobiļu reģistrēšanas informāciju šī gada pirmajā pusē par pārdotāko sporta automobili kļuvis “Ford Mustang”, ko tagad oficiāli tirgo arī Eiropā. Pirmajos sešos mēnešos visā pasaulē reģistrēti 76 124 šie automobiļi, kas ir par 56% vairāk, salīdzinot ar šo pašu periodu pagājušajā gadā. Augsti automobiļa pārdošanas rezultāti tostarp uzrādīti arī Eiropā, ziņo “Ford” sabiedrisko attiecību speciālisti.

Jau pirms sestās paaudzes modeļa iznākšanas ražotājs atklāja, ka šo slaveno sportinieku gatavojas izvest Eiropas tirgos.

Pārdošanas informācija liecina, ka Eiropā iecienītākās krāsas gan kupejas jumta, gan kabrioleta versijai ir Race Red un Magnetic Grey. Kupejas versija Eiropā ir vispopulārākā un veido trīs ceturtdaļas no visa pārdošanas apjoma (72%).

Jauda ir cieņā, jo teju divas trešdaļas pircēju priekšroku dod “Mustang” ar 5,0 litru V8 dzinēju (421 ZS) (64%),

tādējādi izliekoties nemanām taupīgāko, ‘zaļāko’ un it kā eiropeiskām autovērtībām tuvāko 2,3 litru EcoBoost dzinēju (317 ZS).

Transmisiju ziņā Eiropas pircēji iedalās divās gandrīz vienādās grupās: 51% pircēju izvēlas sešpakāpju manuālo transmisiju, bet 49% – sešpakāpju automātisko transmisiju.

Piebildīsim, ka „Eiropas pircēji ir gaidījuši vairāk nekā pusi gadsimta, līdz “Ford Motor” beidzot šo modeli oficiāli izveda Vecā kontinenta tirgos.

“Nav pārsteigums, ka šajos reģionos ir novērojams būtisks “Mustang” pārdošanas pieaugums,“ lepojas “Ford” Starptautiskā mārketinga, pārdošanas un pakalpojumu nodaļas viceprezidents Stīvens Odels.

Šobrīd “Ford Mustang” ir pieejams pircējiem jau vairāk nekā 100 tirgos visā pasaulē. Pateicoties jaunā “Mustang” versijai ar stūri labajā pusē,  “Ford” sācis eksportu uz papildu 25 tirgiem visā pasaulē, tostarp Apvienoto Karalisti, Dienvidāfriku, Austrāliju, Jaunzēlandi un Japānu, kā arī Kipru, Maltu un mazajām Karību salām.

Birkas: