„Ford” varētu atteikties no „Ka”

Ford-Ka_2009_03

Jaunākajā zīmola atpazīstamības veicināšanas reklāmas kampaņā „Ford” nav pieminējis savu mazāko modeli „Ka”.

Aģentūras „Automotive Europe” eksperti pauž pārliecību, ka tas norāda uz ražotāja vēlmi izslēgt to no modeļu rindas. Savukārt „Ford” komunikāciju direktore Elena Kortezi medijiem atzinusies, ka kompānija pirmo reizi nav sagatavojusi šim modelim jaunu reklāmas portfolio. Viņasprāt aktuālajā modeļu saimē „Ka” šobrīd izskatās kā visīstākā „baltā vārna”.

Vēl pērn mediji vēstīja, ka „Ka” pēctecis nāks klajā 2014. gadā…

Taču, ņemot vērā šos visai nepārprotamos mājienus, kā arī to, ka mazauto tirdzniecības apjoms pērn salīdzinājumā ar 2011. gadu ir samazinājies par 20%, diez vai tā izlaide tiks uzsākta tūdaļ pēc tagadējā modeļa noņemšanas no ražošanas.

Birkas: