Vispārzināms, ka „VW Golf” ir viens no ilgāk ražotajiem un pārdotākajiem vieglo automobiļu modeļiem, kopš vispār tika radīts automobilis. Septītās paaudzes Golfiņš turpina kaldināt priekšgājēju panākumus – gada laikā, kopš tirdzniecības uzsākšanas pērnā gada decembrī, klientus atraduši jau pusmiljons jaunākās paaudzes „Golf”.
Jau 2013.gada jūnijā saražoto visu paaudžu „VW Golf” modeļu skaits sasniedza 30 miljonus. Atgādināsim, ka pirmās paaudzes „Golf” nonāca pie dīleriem 1974.gada maijā – tātad gandrīz pirms 40 gadiem. Grandiozie panākumi Eiropā un atzinība arī citos pasaules tirgos noveda pie tā, ka „Golf” vārdā, proti par Golfklasi, neoficiāli bieži tiek dēvēts viss B automobiļu segments.
„Volkswagen AG” pauž pārliecību, ka
jaunās paaudzes panākumi vēl tikai augšot, jo tā debija tādos nozīmīgos tirgos kā Ķīnā un ASV ir vēl tikai priekšā.
Turklāt savu uznācienu jau gaidot jaunas „Golf” versijas, piemēram „Golf Sportsvan”, kā arī „e-Golf” un „Golf Plug-in” hibrīdmodelis.
„„Golf” saglabās savu lomu kā „Volkswagen” zīmola svarīgākais modelis un jaudas dzinējspēks,“ uzsver „Volkswagen AG” izpilddirektors Mārtins Vinterkorns.
Jāpiebilst, ka jaunais „Golf” pēdējo divpadsmit mēnešu laikā ir ieguvis vairāk nekā 20 prestižas godalgas, tostarp galvenās autoindustrijas balvas „Eiropas gada auto 2013“ un „Pasaules gada auto 2013“. Nesen tas apsteidza konkurentus arī analogā konkursā Japānā, 34 gadu balvas pasniegšanas vēsturē kļūstot par pirmo importēto automobili, kas nodēvēts par „Japānas gada auto 2013/2014“.