Gaidīsim “Seat Ibiza Cupra” un jauno “Leon”

Seat-Ibiza_Cupra_2013_800x600_wallpaper_03

Nākamais gads sola janumus diviem nozīmīgākajiem spāņu ražotāja „Seat” modeļiem. Jau februārī Eiropā tiks uzsākta aktuālās, 2008.gadā iznākušās „Ibiza” paaudzes, kam šā gada martā Ženēvā tika prezentēts facelift, sportiskās versijas „Cupra” pārdošana, kā arī drīz gaidāms pavisam jauns trešās paaudzes „Seat Leon”.

B segmentā ir vēl mazāk „karsto hečbeku” nekā C segmentā jeb kompaktklasē. Jau tādēļ vien „Ibiza Cupra” uznāciens ir ievērības cienīgs. Jaunās „Ibiza Cupra” dzinējam būs 180 Zs jauda un tas tiks komplektēts ar septiņu pārnesumu DSG pārnesumkārbu, kā arī apgādāts ar XDS elektroniski bloķējošos diferenciāli un augstas veiktspējas bremzēm.

Paātrināties no nulles līdz 100 km/h šis mazais velnēns spēs 6,9 sekundēs un tā maksimālais ātrums būs 228 km/h.

Šie rādītāji tikai nedaudz atpaliek no C segmenta ātrākajiem kastajiem hečbekiem. Vidējais „Ibiza Cupra” degvielas patēriņš tiek solīts tikai 5,9 l/100 km robežās.

Seat Leon

Labi zināms, ka „Seat” ir „Volkswagen” grupas uzņēmums un jaunu „Seat” modeļu ražošanai plaši tiek izmantota „VW” un „Audi” tehnika. Nereti spāņu mašīnām tiek ne tās jaunākās vācu platformas un risinājumi. „Seat” apgalvo, ka jaunais „Leon” ir pilnīgi jauna mašīna no „apakšas līdz augšai”. Redzēsim… Nu jau trešās pēc skaita paaudzes „Leon” būs apgādāts ar TDI dīzeļa un TSI sērijas benzīna motoriem, kas, protams, labi zināmi no „VW”. Paziņojumā medijiem „Seat” izceļ 1,6 l TDI dīzeli ar start/stop sistēmu – tā vidējais degvielas patēriņš solīts tikai 3,8 litri uz 100 kilometriem. Tas neapšaubāmi ir jaunāko TDI sniegums. Pretstatā „VW” nenoliedzams ir „Seat” vizuāli emocionālais lādiņš un jaunais „Leon” pavisam noteikti nav izņēmums. Piebildīsim, ka kopš 1999.gada gada ražotais „Leon” līdz šim pārdots 1 200 000 eksemplāros.

Jaunā „Leon” cena Vācijā (ar 19% PVN) sākot no 15 390 eiro ar 1,2 l (86 Zs) TSI motoru un piecpakāpju manuālo ātrumkārbu.

Birkas: , ,