Interneta gigants „Google”, kura viens no populārākajiem pakalpojumiem ir meklēšanas programma, publicējis „Top 10” auto zīmolus, par kuriem 2014. gadā visvairāk interesējušies interneta lietotāji.
Interesanti, ka pirmās trīs vietas aizvadītajā gadā ieņēmuši ASV autoražotāji – attiecīgi „Ford”, „Jeep” un „Dodge”. Nozares eksperti publikas pastiprināto interesi par tiem skaidro ar intriģējošiem un spilgtiem jaunumiem. „Ford” tie bija „Mustang” un jaunās paaudzes pikaps „F-150”, „Jeep” laida klajā „Cherokee” un „Renegade”, bet „Dodge” pāsteidza sabiedrību ar 707 ZS „Challenger SRT Hellcat”.
2013. gada topa līderis „Tesla” šogad ir noslīdējis uz pieticīgo 10. pozīciju.
„Google” popularitātes desmitniekā iekļuvuši pieci ASV ražotāju zīmoli, četri – Japānas un tikai viens („BMW”) no Eiropas.
„Google.com” meklētājā visbiežāk pieprasītie auto zīmoli:
- „Ford”
- „Jeep”
- „Dodge”
- „Toyota”
- „General Motors”
- „Subaru”
- „Honda”
- „Nissan”
- „BMW”
- „Tesla”