Šodien (3.03.) ar speciālu preses dienu darbu sāk Starptautiskais Ženēvas autosalons, un kā viens no pirmajiem interesantu priekšā ir stājies „Honda” sportiskais hečbeks „Civic Type-R”.
Japāņu ražotājs ir atklājis arī sava lolojuma tehniskos parametrus, kas iepriekš bija izraisījuši tik daudz minējumus. Proti, jaunās paaudzes „Civic Type-R” aprīkojumā ir divlitrīgs turbomotors, kas attīsta 310 ZS un 400 Nm. Tas darbojas pārī ar sešpakāpju mehānisko pārnesumkārbu. Hečbekam joprojām ir (tikai) priekšējo riteņu piedziņa, kas papildināta ar ierobežotas slīdes diferenciāli. Auto no nulles līdz 100 km/h spēj paātrināties 5,7 sekundēs,
bet maksimālā ātruma robeža tam atrodas pie 270 km/h atzīmes.
Atšķirībā no bāzes modeļa „Type-R” ir modificēta balstiekārta un „Brembo” bremžu sistēma ar palielināta diametra ventilējamiem diskiem un četru cilindru bremžu skavām.
Sērijveida „Civic Type-R” dizains ir nedaudz mērenāks nekā „Honda” iepriekš izrādītajam konceptam, tomēr automobilis joprojām lepojas ar agresīvi izbīdītu spoilera apakšlūpu gar priekšējā bufera malu, paplatinātus spārnus ar ventilācijas „žunām”, aizmugurējo difuzoru un pamatīgu antispārna „plauktu” uz piektajām durvīm, „Quad” izplūdes sistēmu un melnus 19-collīgus riteņu diskus.
Ražotāja pārstāvji uzsver, ka, tieši pateicoties rūpīgi pielāgotajam aerodinamiskajam aprīkojumam, jaunais „Civic Type-R” izceļas ar nepārspējamu gaitas stabilitāti un paaugstinātu piespiedējspēku, kas to padara ļoti izveicīgu trases līkumos.