„Honda” vadītājs Takanobu Ito 21.septembrī nācis klajā ar paziņojumu par kompānijas plāniem produktu un tehnoloģiju izstrādē tuvākajiem gadiem. Papildus ceturtās paaudzes krosoveram „Honda CR-V”, kas jau debītē Eiropas tirgos, tiek solīts pilnīgi jauns kompaktāks SUV, kā arī jauns „Civic Type R”.
„Aizraujoši un sportiski produkti ir daļa no „Honda” DNS,” uzsver Takanobu Ito. „Papildus jaunā „NSX” modeļa ieviešanai „Honda” var apstiprināt pilnīgi jauna „Civic Type R” modeļa izstrādi speciāli Eiropas tirgum. „Type R” zīmolam ir augsta uzticība „Honda” klientu vidū,” uzsvēra T.Ito, „un jaunā modeļa mērķis ir noteikt jaunus jaudas un vadāmības standartus”.
Jaunajā „Type R”, ko kompānija gatavojas laist pārdošanā 2015.gadā, būšot tehnoloģijas, kuru izstrādē izmantota „Honda” pieredze Salonautomobiļu pasaules čempionātā (WTCC). „Type R” tiekot būvēts ar mērķi, lai tas kļūtu par ātrāko priekšpiedziņas automobili Nirburgringas trasē.
Mazliet negaidītāks kā paziņojums par „Type R” izstrādi bija ziņa, ka „Honda” plāno palielināt piedāvājumu SUV konkurencē.
Jaunais krosovers, kura izlaidei vēl precīzs laiks netiek nosaukts, būšot mazāks nekā „CR-V” un tas tikšot izstrādāts uz nākamās paaudzes „Honda Jazz” platformas.
T.Ito dalījās arī pārliecībā, ka ar auto transportu saistītā CO2 izmešu samazināšanā svarīga loma arī turpmāk būs hibrīda tehnoloģijām. Tādēļ „Honda” turpina attīstīt viena motora hibrīda sistēmu, kā arī strādā pie jaudīgākas divu motoru hibrīda sistēmas versijas, kas paredzēta vidējās klases transportlīdzekļiem, un īpaši efektīvas un jaudīgas trīs motoru hibrīda sistēmas „Sport Hybrid SH-AWD”. „Super Handling All Wheel Drive” tehnoloģija būšot pieejama jau jaunajā „NSX”.
Taču „Honda” neaprobežosies tikai ar hibrīdtehnoloģiju izstrādi, jo uzskata, ka apkārtējai videi visdraudzīgākie transportlīdzekļi, ir degvielas elementu elektromobiļi. „„Honda” sasniegumus šajā jomā uzskatāmi apliecināja „FCX Clarity”, kas tika atklāts 2008.gadā,” klāstīja T.Ito, piebilstot, ka 2015.gadā „Honda” plāno parādīt pilnīgi jaunu degvielas elementu elektromobili, kas pēc„FCX Clarity” apliecinās būtiskus sasniegumus gan tehnoloģiju, gan izmaksu samazināšanas jomā. Jaunais modelis būšot pieejams Japānā, kā arī ASV un Eiropā.
Visbeidzot, apliecinot, ka „Honda” ir ne tikai autobūvētājs, T.Ito atklāja, ka kompānija strādā pie jauna super sport motocikla modeļa. Tā izstrādē tiek izmantotas „Honda MotoGP” sacīkšu motociklu tehnoloģijas. Jaunais modelis būšot vēl aizraujošāk vadāms kā leģendārais „Honda RC30” (VFR750R), kas tika atklāts 1987.gadā.