“Honda” izstājas no sacensības hibrīdtehnoloģiju jomā

Honda-Insight

Zemā pieprasījuma dēļ japāņu autoražotājs “Honda” nolēmis pārtraukt sava hibrīdmodeļa “Insight” ražošanu.

Informācijas aģentūra “Auomotive News” vēsta, ka “Honda” mārketinga nodaļa jau apziņojusi kompānijas pārstāvjus visā pasaulē par to, ka jau martā tiek pārtraukta “Insight” izlaide. Pagaidām nav informācijas, vai tā vietā paredzēts jauns modelis… Pēc visa spriežot, līdzīgs liktenis sagaida arī mazo hečbeku “CR-Z”.

No japāņu kompānijā valdošā noskaņojuma var noprast, ka

sarūgtinājumu rada ne tik daudz pašu neveiksmes, cik konkurenta “Toyota” panākumi “hibridizācijas” jomā.

Atgādināsim, ka 1999. gadā “Honda Insight” bija pirmais japāņu hibrīdauto, kas nonāca Eiropas tirgū. “Prius” ieradās septiņus mēnešus vēlāk. Taču “Toyota” hibrīds kaut kādā veidā spēja pircējiem iepatikties vairāk. Aizvadīto 14 gadu laikā kopumā pasaulē ir pārdoti 3,19 miljoni “priusu”, bet tikai nedaudz vairāk kā 280 000 “Honda Insight”.

Birkas: