„Honda Legend” hibrīdsistēmā – trīs elektromotori

Honda_legend_1

Japāņu autokompānija „Honda” pašmāju tirgū ir prezentējusi biznesa klases sedana „Legend” piekto paaudzi tirdzniecību. Zināms, ka ASV šis modelis tiks tirgots kā „Acura RLX”.

Interesantākais „Legend” jaunums ir hibrīdsistēma, kurā līdztekus 3,5 l V6 benzīna motoram darbojas trīs elektromotori. Tās summārā jauda ir 382 ZS, bet griezes moments 461 Nm.

Viens no elektromotoriem ir integrēts septiņpakāpju divsajūgu robotizētajā pārnesumkārbā, bet pārējie – katrs (ar 37 ZS jaudu) darbina savu aizmugurējo riteni. Centrālā vadības bloka kontrolēti, tie darbojas neatkarīgi viens no otra un nodrošina automobilim maksimāli efektīvu vilkmi.

Honda_legend_3

„Legend” hibrīdsistēmai ir trīs darba režīmi: ar „EV Drive” auto pārvietojas 100% ar elektrisko piedziņu, „Hybrid Drive” režīmā paralēli strādā elektromotori un iekšdedzes dzinējam, savukārt „Engine Drive” režīmā darbojas tikai benzīnnieks, piedzenot priekšējās ass riteņus. Kā liecina ražotāja izplatītā informācija,

jaunās paaudzes „Legend” vidējais degvielas patēriņš ir 5,9 l/100 km,

kas ir ļoti labs rādītājs šādas klases automobilim.

Bez inovatīvās piedziņas sistēmas „Legend” ieguvis arī bagātīgu drošības aprīkojuma paketi, kur cita starpā ietilpst frontālas sadursmes novēršanas sistēma, kas ar kameras un sensoru palīdzību spēj konstatēt sadursmes draudus un veikt dažādus preventīvus pasākumus, lai izvairītos no avārijas.

Jaunās paaudzes „Honda Legend” tirdzniecība Japānā tiks uzsākta nākamā gada 22. janvārī. Automobilis bāzes komplektācijā maksās no 6,8 miljonus jēnu, kas mums saprotamās vienībās ir aptuveni 48 000 eiro.

Honda_legend_2

Birkas: