Kompānijas „Honda” vadībai nedod mieru „Toyota GT86” panākumi un topošais rodsters „Mazda MX-5”, tādēļ tiek apsvērta iespēja izgatavot nelielu sporta automobili.
Japāņu ražotājam ir bagāta pieredze rodsteru ražošanā. Atcerēsimies, ka „S2000”, kas tikai pirms dažiem gadiem tika noņemts no ražošanas, vairākās paaudzēs bija neformālais savas klases etalons.
Zem tā motora pārsega atradās divu litru četru cilindru atmosfēriskais dzinējs ar 240 ZS, kura unikālā jaudas un darba tilpuma attiecība joprojām tiek uzskatīta par vienu no labākajām pasaules autobūves vēsturē.
Par „S2000” pēcteci nav īpaši daudz informācijas.
Tik vien kā atsevišķi eksperti izsaka minējumus, ka automobilim varētu būt vidū novietots motors, aizmugurējo riteņu piedziņa un ka tā masa nepārsniegs 900 kg. Pilnīgi skaidrs, ka „Honda” rodsters vairs nebūs aprīkots ar atmosfērisko dzinēju. Visdrīzāk par spēka agregātu tiks izmantots 1,3 vai 1,6 litru turbomotors un tā jauda būs kaut kur 150 ZS robežās. Tādēļ nav izslēgts, ka „Honda” nākamās paaudzes mazais sportists iegūs modeļa apzīmējumu „S1500”. Kā teorētiskais šāda modeļa izlaides laiks tiek minēts 2015. gada rudens.