Indiešu kompānija „DC” sākusi klientiem piegādāt pirmos ekstravagantā rodstera „Avanti” eksemplārus.
Kā izrādās Indijas autoindustrijas iespējas neaprobežojas tikai ar tādām pašgājējām-rikšām kā „Tata Nano”, „Maruti Celerio” u.tml. Jau vairāku gadus starptautiskajā tirgū ir pazīstama tūninga firma „DC Design”, kas piedāvā uz sērijveida modeļu bāzes darinātus visai ekscentriskus projektus. Taču pirms pāris gadiem šī kompānija prezentēja interesantu sporta mašīnas prototipu „Avanti”, vienlaikus pasludinot pasūtījumu pieņemšanu.
Neraugoties uz Indijas tirgum neparasti augsto cenu – 55 000 ASV dolāru –, pirmo 500 automobiļu partija tika rezervēta vēl pirms sērijveida „Avanti” oficiālās pirmizrādes. Kā ziņo ražotāja pārstāvji, šobrīd pirmie „Avanti” eksemplāri ir nosūtīti klientiem.
Pagaidām gan „DC Avanti” ievērojami košāk izskatās nekā brauc.
Lai gan informācija liecina, ka tā konstrukcijā izmantotas vieglmetāla detaļas, rodstera pašmasa ir 1580 kg. Spēka agregāts ir novietots vidū – aiz sēdekļu atzveltnēm. Tas ir… divlitrīgs četrcilindru „Renault” motors, kas attīsta visai pieticīgus 248 ZS un 340 Nm, un darbojas pārī ar visparastāko sešpakāpju mehānisko pārnesumkārbu.
Ar šādu tehnisko bruņojumu „Avanti” no nulles līdz 100 km/h paātrinās sešās sekundēs, bet tā maksimālais ātrums ir ierobežots pie 180 km/h. Nu ko, diezgan jau „bāls” superautomobilis… Tiesa, „DC” pārstāvji sola nākotnē laist klajā „dusmīgāku” versiju, kur par spēka agregātu tikšot izmantots „Honda” sešcilindru motors ar 400 ZS jaudu.