„Insignia Country Tourer” ‘pazaudē’ pilnpiedziņu

„Adam Opel AG” ziņo, ka zīmola flagmaņa „Insignia” jaunākā grūtāku ceļu modifikācija „Country Tourer”, ar ko „AutoMedia.lv” savus  lasītājus jau iepazīstināja, iemantos arī versiju, kas būs apveltīta tikai ar tradicionālo priekšpiedziņu. „Insignia” saimes „piedzīvojumu meklētājs” tomēr saglabās visas „Country Tourer” bezceļu dizaina īpatnības.

Izskatā salīdzinoši robustais vidējā izmēra ‘bezceļu’ universāls tiks kombinēts ar jaunākās paaudzes 170 ZS 1,6 ECOTEC tiešās iesmidzināšanas benzīna vai 2,0 litru 163 ZS dīzeļa turbodzinēju.

Jaunās modifikācijas pasaules pirmizrāde notiks jau šonedēļ Briseles Starptautiskajā auto izstādē (16.–26. janvāris).

Tādā veidā „Insignia” piekritēji, kuriem tīkams bezceļu dizains ar automobiļa apakšas aizsargpaneļiem, ievērojamām riteņu arkām, virsbūves apakšējās daļas apšuvumiem un dubultajām izplūdes caurulēm (1,6 ECOTEC tiešās iesmidzināšanas turbodzinēja versijai), bet nebūt nav vajadzīga 4×4 riteņu piedziņa, turpmāk varēs izvēlēties priekšpiedziņas versiju, kas nodrošinās zemāku degvielas patēriņu un CO2 emisiju daudzumu nekā pilnpiedziņas variants.

„Insignia Country Tourer 2,0 CDTI” priekšpiedziņas versija ar sešpakāpju manuālo transmisiju un Start/Stop sistēmu pēc ražotāja datiem patērē vien 4,5 litrus dīzeļdegvielas uz 100 kilometriem – par aptuveni 20 % mazāk nekā tāds pats pilnpiedziņas variants. Konkrētā modeļa izdalītais CO2 emisiju daudzums ir tikai 119 g/km, ierindojot to Vācijas vadošajā A+ enerģijas efektivitātes klasē.

Arī cena ietilpīgajam švakākceļu universālim ar priekšpiedziņu ir visnotaļ pievilcīga – „Country Tourer” bāzes modelim Baltijas valstīs sākot no 25 055 eiro.

Birkas: