Internetā prezentē jauno „Hyundai i20”

Hyundai_i20_1

Precīzi, kā iepriekš solīts, „Hyundai” šodien globālajā interneta tīmēklī sarīkojis mazā hečbeka „i20” oficiālo pirmizrādi.

Jaunais i20 veidots „Hyundai” Riselsheimas dizaina centrā un pēc sākotnējā uzstādījuma atbilst trim Eiropas patērētājiem svarīgākajiem kritērijiem – tam ir viens no plašākajiem saloniem B segmentā, tas piedāvā virkni tehnoloģisku jaunievedumu, kas ļāvuši uzlabot braukšanas komforta līmeni un mazais hečbeks vizuāli ir grūti sajaucams ar kādu citu auto.

Kā viens no būtiskiem salona ietilpības priekšnosacījumiem ir gara riteņu bāze. Jaunā „i20” gadījumā tā sasniedz 2570 mm, kas ir par 45 mm vairāk nekā priekštecim. „Hyundai” pārstāvji uzsver, ka pārdomātais interjera iekārtojums nodrošina ērtas sēdvietas pieciem pieaugušajiem. Līdztekus apjomīgai pasažieru telpi, tam ir arī diezgan prāva izmēra bagāžnieks – kravas nodalījuma tilpums standarta konfigurācijā ir 320 l.

Hyundai-i20_2015_800x600_wallpaper_03

Starp jaunā „i20” galvenajām ārējā izskata iezīmēm jāizceļa priekšējās daļas noformējums. Sešstūru radiatora režģis ir novietots zemāk, bet lukturu blokus savieno šaura gaisa ieplūdes atvere. Apakšējais režģis ar bufera malās iebūvētiem miglas lukturiem un salīdzinoši augsta viduslīnija rada iespaidu par stabilu stāju.

„Hyundai i20” virsbūves garums nedaudz pārsniedz 4 metrus (4035 mm),

taču ar melni lakotiem aizmugurējiem jumta balstiem ir izdevies panākt ne tikai peldoša jumta efektu, bet arī padarīt auto vizuāli lielāku.

Jaunais „Hyundai i20” pirmo reizi realitātē būs aplūkojams pēc pusotra mēneša Parīzes autoizstādē, bet pārdošanā Baltijas tirgū korejiešu hečbeks nonāks tikai 2015. gada pirmajā pusē. Tad arī būs pieejama detalizēta informācija par tā aprīkojumu un dzinēju izvēles iespējām.

Hyundai-i20_2015_800x600_wallpaper_02

Birkas: