Japānas kompānija “Suzuki” pērnruden prezentēto jaunās paaudzes kompakto SUV “Vitara” Eiropas tirgos plāno laist pavisam drīz. Lai arī jaunais “Vitara” izmēros būs kompaktāks nekā priekšgājējs, ražotājs sola, ka tas nav zaudējis kopš 1988.gada pazīstamā modeļa bezceļu pārvarēšanas spējas.
Ceturtās paaudzes “Vitara” debitēs ar 1,6 litru tilpuma spēka agregātiem. 120 Zs benzīna motors (156 Nm) būs pieejams ar piecpakāpju manuālo vai sešpakāpju automātisko transmisiju, bet tāda pat tilpuma un jaudas dīzeļmotors (320 Nm) ar sešpakāpju manuālo ātrumkārbu.
Jāpiebilst, ka
“Vitara” izmanotajai “Suzuki” progresīvajai AllGrip visu riteņu piedziņai ir četri dažādi darbības režīmi,
ieskaitot elektroniski vadāmu riteņu diferenciāļu bloķēšanu. Par bezceļu potenciālu liecina ne tikai visu riteņu piedziņa, bet arī 185 mm klīrenss. Pamatīgi samazinot “Vitara” izmērus (garumā par 326 mm), nācies ‘saspiest’ arī riteņu garenbāzi, kas tagad ir 2500 mm iepriekšējo 2639 mm vietā.
Jaunajam “Vitara” būs pieejami 15 dažādi krāsu toņi un citas individualizācijas iespējas, tostarp no pārējās virsbūves atšķirīgs jumta krāsojums. Savukārt komfortu vairos pieejamā panorāmas jumta lūka un citi jauninājumi.
Auto ražošana paredzēta rūpnīcā, kas izvietota Ungārijā.