Izstādē „AUTO 2013” tiks pārstāvēti vairāk kā 20 auto zīmoli

auto2013

Ikgadējā auto industrijas izstādē „AUTO 2013”, kas norisināsies Ķīpsalā no 26. līdz 28. aprīlim, būs pārstāvēti 24 automobiļu zīmoli, informē „Auto Asociācija”.

Kā jau iepriekš ziņots, ņemot vērā zināmu progresu jaunu auto tirdzniecības tendencēs, šogad izstādē lielāka nozīme kā dažos iepriekšējos gados paredzēta tieši  jaunu auto ekspozīcijām.

Kā ierasts, izstāde – gadatirgus „AUTO 2013” apvienos visus auto industrijas virzienus ar tās tematiskajām sadaļām: Auto, Transporta tehnika, Auto mehānika un Auto Exotica. Izstādes sadaļā „Auto” būs izstādītas automobiļu markas „Alfa Romeo”, „Chevrolet”, „Chrysler”, „Dacia”, „Dodge”, „Fiat”, „Hyundai”, „Isuzu”, „Jeep”, „Kia”, „Nissan”, „Opel”, „Peugeot”, „Renault”, „Seat”, „Suzuki”, „Volvo”, „MAN”, „MAZ”, „Mercedes Benz”, „Scania”, „Setra”, „Unimog”, „Volvo Truck”, ziņo „Auto Asociācija”.

Salīdzinājumā ar vairākiem iepriekšējiem gadiem, šķiet, izstādes ekspozīcijā būs progress, taču līdz Rīgas autošova ziedu laiku sniegumam vēl patālu.

Ja pārskata pieteikto zīmolu sarakstu, jāsecina, ka rīkotāju (Auto Asociācija un Izstāžu sabiedrība BT1) centienus pašmāju nozīmīgāko izstādi atkal padarīt par daudzmaz visaptverošu industrijas jaunumu forumu tomēr nav atbalstījuši vairāk nekā trešdaļas Latvijā oficiāli tirgoto zīmolu pārstāvji.

Galvenokārt tas attiecināms uz vieglo automobiļu premium zīmoliem. Izstādē nebūs ne „BMW” un „Jaguar”, ne „Audi”, ne „Lexus”, ne arī „Mercedes-Benz” jaunāko un aktuālo spēkratu, nemaz nerunājot par „Bentley” vai „Porsche”. Taču nebūs arī tādu prestiža ziņā piezemētāku un plaši iecienītu automobiļu, kā piemēram „Škoda”, „Honda”, „Volkswagen”, „Mazda”, „Mitsubishi” un „Ford”. Komerctransporta sektorā iztrūks „DAF”, un „Iveco”, nav arī īstas skaidrības par „Renault” komercmašīnu klātbūtni.

„Atšķirībā no pārējiem gadiem, šogad izstādei ir izvirzīts vienots moto – Kvalitatīvs serviss jebkura vecuma automašīnai, kas ļaus izstādes apmeklētājiem saņemt ļoti pievilcīgus spēkratu apkalpošanas piedāvājumus. Šī gada izstādi esam plānojuši ne tikai kā jauno auto modeļu parādi, bet galvenokārt kā auto tirdzniecību veicinošu pasākumu ar apjomīgu un kvalitatīvu piedāvājumu klāstu. Nozīmīgi, ka šogad auto nozares speciālistiem būs iespēja vienlaicīgi apmeklēt gan izstādi, gan ikgadējo „Dienas Biznesa” organizēto auto nozares profesionāļu diskusiju Auto Nozares Forums 2013,” stāsta „Auto Asociācijas” prezidents Andris Kulbergs.

„Ikviens jaunu automobiļu tirdzniecības un apkalpošanas uzņēmums izstādē iegūst iespēju gan izstādīt piedāvātos automobiļus, gan testa braucienos iepazīstināt apmeklētājus ar auto funkcionalitāti un priekšrocībām, kā arī uzrunāt tos auto lietotājus, kuri, dažādu maldīgu pieņēmumu iespaidā, nemaz nenonāk līdz autorizētajiem servisiem“, apmeklētājus mudina izmantot izstādē piedāvātās iespējas SIA „Auto Blitz” vadītājs Ģirts Zemītis.

Tiek plānota arī konkursa Latvijas „Gada Auto 2014” kandidātu ekspozīcija, kurā apmeklētāji varēs aplūkot pašus jaunākos automobiļus, kuri konkursā cīnīsies par Gada auto titulu.

Iepriekšējo izstādi „AUTO 2012” kopumā apmeklēja 29 123 apmeklētāji, tai skaitā 5200 īpaši aicināti nozares profesionāļi un uzņēmēji. Tajā, ietverot visas tematiskās sadaļas, piedalījās 193 uzņēmumi no Latvijas, Beļģijas, Igaunijas, Krievijas, Lietuvas, Polijas, Slovākijas, Somijas, Zviedrijas.