Izstumj gaismā jauno „Corolla” sedanu

Japānas kompānija „Toyota” šorīt (7.06.) ASV oficiāli prezentējusi Ziemeļamerikas tirgum sagatavotu jaunās paaudzes „Corolla” sedanu.

Japānā jaunā „Toyota Corolla” tiek tirgota jau gandrīz gadu, taču tai nav nekā kopīga ar automobili, kas prezentēts otrpus okeānam. Arī iepriekš dažādos reģionos „korollas” izskatījās atšķirīgi. Kā liecina ražotāja informācija, automobilis, kas pēc kāda laika sasniegs arī Eiropas tirgu, būs līdzīgs agresīvākajai amerikāņu versijai.

Automašīnas dizainā atpazīstami atsevišķi sedana „Avalon”, krosovera „RAV4”, kā arī pavasarī Detroitas autoizstādē parādītā koncepta „Furia” stilistiskie elementi.

Salīdzinājumā ar priekšteci jaunā „Corolla” ir krietni paaugusies – garumā + 99 mm, platumā +16 mm un riteņu bāzes garums +100 mm –, bet padarīta par 10 mm zemāka.

ASV tirgū „Toyota” kompaktsedans tiks piedāvāts vienīgi ar 1,8 l benzīna motoru.

Toyota-Corolla_2014_11

Tiesa, klienti varēs izvēlēties starp divām jaudas versijām – 133 ZS/170 Nm un 141 ZS/173 Nm. Bāzes komplektā būs sešpakāpju manuālā pārnesumkārba, savukārt opciju sarakstā līdz šim atrodamais „automāts” nomainīts ar jaunu un, kā apgalvo ražotāja pārstāvji, uzlabotas darbības CVTi-S variatoru. Informācija vēsta, ka, pateicoties efektīvākam eļļas sūknim un izveidotiem vairākiem virtuālajiem pārslēgšanās punktiem, sajūtu ziņā variatora darbība stipri atgādina automātisko pārnesumkārbu.

Amerikas pircējiem tiks piedāvātas četras „Corolla” aprīkojuma versijas – tāpat kā iepriekš būs L, LE, S, bet jaunajā paaudzē pievienota arī LE Eco, kas patērēs tikai 5,8 l/100 km degvielas.

„Toyota” pārstāvji uzsver, ka jaunajam „Corolla” sedanam tikusi uzlabota salona skaņas izolācija. Automobiļa aprīkojumā tagad pieejama multimediju sistēma ar sešu collu skārienjutīgu ekrānu un automātiskā stāvvietā novietošanas sistēma.

Japāņu ražotājs pauž cerības, ka jaunās paaudzes „Corolla” atkal varētu kļūt par pasaulē populārāko modeli kā jau tas izdevies vienam no priekštečiem.

Toyota-Corolla_2014_08

Birkas: