Beidzot „Renault” ir parādījis iepriekš tik plaši apspriesto „Megane” ekstremāli sportisko modifikāciju ar nosaukuma paplašinājumu „RS Trophy”.
Franču ražotājs neslēpj savu vēlmi padarīt to par ātrāko sērijveida priekšpiedziņas automobili Nirburgringas „zaļajā ellē”, t.i., leģendārajā ziemeļu aplī.
Automobilim zem motora pārsega atrodas divlitrīgs četru cilindru turbomotors, kas, kā liecina ražotāja izplatītā informācija, attīsta 275 ZS un 360 Nm. Jau bāzes komplektā „Megane RS Trophy” aprīkojumā ir pašbloķējošais ierobežotas slīdes diferenciālis, regulējami „Ohlins” amortizatori un speciāla sakausējuma, progresīvas darbības atsperes, kas saņemtas mantojumā no rallija mašīnas „Megane N4”.
Ārēji sportiskā „Megane” izceļas ar spilgti dzeltenu krāsojumu
un oriģināla dizaina 19-collīgiem melniem riteņu diskiem, bet salonā ir atbilstošs sporta „pakojums” – ādas stūre ar saplacinātu apakšdaļu, alumīnija pedāļu paminas, dziļu „Recaro” sēdekļi, kas pēc klienta izvēles var būt apdarināti ar ādu vai alkantaru.
„Automedia.lv” jau rakstīja, ka, lai uzstādītu rekordu priekšējās piedziņas automobiļiem, franču superhečbekam nāksies braukt ātrāk par 7 minūtēm un 58,4 sekundēm, t.i., rezultātu, ko pērn uzrādīja šobrīd ātrākais un jaudīgākais „SEAT” modelis – „Leon Cupra”.