Indijas kompānijai “Tata” piederošā britu autoražotāja pārstāvji sola teju vai apvērsumu, lai atjaunotu sabiedrības interesi par „Jaguar” zīmolu.
„Jaguar” šobrīd ir vienīgais britu ražotājs, kas vēl cenšas sastādīt konkurenci vācu „Premium” ražotāju trijotnei, taču pat ar partneruzņēmuma „Land Rover” palīdzību tas nespēj piedāvāt tik plašu modeļu gammu kā „Audi”, „BMW” vai „Mercedes-Benz”, kuru modeļu klāsts pēdējā desmitgadē ir vairāk nekā dubultojies. Tikmēr „Jaguar” spēj piedāvāt tikai pāri lielo klašu modeļu, vienu kupeju un vēl pārīti rodsteru dekorācijai. Jaunāka gadagājuma auto pircējiem šodien britu zīmols vienkārši nav interesants.
Taču ražotājs sola situāciju mainīt.
Jau esot uzsākta apjomīga britu zīmola pārveides un modernizācijas programma.
Dizaineri ir atteikušies no „Jaguar” konservatīvā stila par labu agresivitei un sportiskumam, savukārt inženieri ir „aizsūtīti pa ekonomijas ceļu”, proti, strādā pie mazāku un efektīvāku dzinēju izveides. Plānots modeļu gammu papildināt arī ar pilnpiedziņas automobiļiem, tostarp jau drīzumā „Jaguar” gatavojas prezentēt savu pirmo krosoveru ar nosaukumu „Q-Type”.
„Jaguar” ražošanas plānā nākamgad paredzēta jauna kupeja uz rodstera „F-Type” bāzes, bet 2015. gadā klajā nāks jaunais D segmenta sedans „XS”. Sagatavošanā atrodas arī luksusa klases sedana „XJ” jaunā paaudze – „Jaguar” pārstāvji jau agrāk ir atklājuši, ka tā atšķirībā no mazajiem modeļiem tiks veidota tradicionālā stilā.
Un, protams, visintriģējošākais ir „Jaguar” nesenais paziņojums par vēlmi paplašināt modeļu rindu ar priekšējo riteņu piedziņas automobiļiem. Sākotnēji runa varētu būt par kompaktklases modeli. Pirmkārt, tāds ļautu britu zīmolam piesaistīt jauniešu auditorijas uzmanību, un, otrkārt, palīdzētu izpildīt aizvien stingrākos CO2 emisiju normatīvus. Tiesa, „Jaguar” jaunās saimes pirmais modelis varētu ieraudzīt dienasgaismu ātrākais pēc pieciem gadiem.