Starp Parīzes autoizstādes jaunumiem jāatzīmē arī jaunais „Jaguar F-Type”, kas uzskatāms kā atgriešanās pie uzņēmuma saknēm, jo ir divvietīgs ielas sporta automobilis. „F-Type” turpina „Jaguar” sporta modeļu vēsturi, kas tika aizsākta pirms vairāk nekā 75 gadiem un ir radījusi dažus no skaistākajiem, aizraujošākajiem un iekārojamākajiem automobiļiem pasaulē.
Pateicoties „Jaguar” vieglās alumīnija šasijas jaunākajai versijai,
„F-Type” ir ideāls svara sadalījums starp asīm, kas ļauj pilnībā izmantot aizmugurējās piedziņas aizraujošo potenciālu.
Auto ir uzstādīta alumīnija dubultsviru priekšējā un aizmugurējā piekare un stūres sistēma ar samazinātu pārnesuma attiecību, kas nodrošina lielisku reaģētspēju. Alumīnija konstrukcija ir par vairāk nekā 30% stingrāka par jebkuru citu „Jaguar” šasiju.
Sākotnēji automobilis būs pieejams trīs versijās – „F-Type”, „F-Type S” un „F-Type V8 S. Tām ir atšķirīga jauda, taču visos benzīna dzinējos ar kompresoru ir iestrādāta stop/start tehnoloģija. Abām pirmajām ir pieejams jauns 3,0 litru V6 dzinējs ar attiecīgi 340 vai 380 Zs jaudu. Arī V8 dzinējs ir jauns. Ar 495 Zs jaudu un 625 Nm griezes momentu „F-Type V8 S” ir galvu reibinoša vilkmes un svara attiecība – 375 Nm uz tonnu. Auto paātrinājumu no 0 līdz 100 km/h sasniedz 4,3 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir elektroniski ierobežots pie 300 km/h. Savukārt CO2 izmešu apmēru ražotājs norādījis tikai 259 g/km.
Visnotaļ iespaidīgs ir arī 380 Zs jaudīgais V6 „F-Type S”, kas ieskrienas līdz 100 km/h 4,9 sekundēs, bet arī bāzes modelis ar 340 Zs jaudu ieskrējienā ir tikai par 0,4 s kūtrāks nekā „F-Type S”.
S un V8 S modeļi turklāt izcelsies ar īpašu dzinēja skaņu, ko nodrošina aktīvajā izplūdes sistēmā esošie vārsti, kas atveras pie 3000 apgr./min.
„F-Type” dizaina elementos var atpazīt 2011. gadā prezentēto konceptauto „Jaguar C-X16”. No zemās aizmugures lielā ātrumā izbīdās aktīvais aizmugurējais spoilers, kas palielina piespiedējspēku par 120 kg. Savukārt salona vadības ierīces ir veidotas, iedvesmojoties no lidmašīnas kabīnes. Aviācijas motīvi ir atrodami arī kursorsvirai līdzīgajā „SportShift” selektorā, kas kontrolē „Quickshift” transmisiju ar astoņiem blīvi izvietotiem pārnesumiem.