Jaunās paaudzes „Toyota Auris” salīdzinājumā ar priekšgājēju neapšaubāmi kļuvis dizainā izteiksmīgāks. Ražotājs apgalvo, ka arī dinamiskāks, labāk aprīkots un ekonomiskāks ekspluatācijā nekā jebkad agrāk.
Jaunais, 2012. gada Parīzes autoizstādē prezentētais „Auris” ar pilnveidotu ārējo un visai radikāli pārbūvēto salona dizainu un jaunu virsbūvi ļauj izmantot zemāka priekšdaļas dizaina un par 55 mm pazemināta kopējā augstuma priekšrocības, kas „Auris” nodrošina izcilu aerodinamiku – tikai 0,28 Cd. Tas esot ļāvis gan uzlabojot vadāmību, gan samazināt degvielas patēriņu. Jaunā „Auris” priekšpuse atspoguļo „Toyota” jauno dizainu, kas apvieno zīmola „Under Priority” priekšējo resti ar „Keen Look” priekšējiem lukturiem un LED dienas gaitas gaismām.
Jaunais salona dizains sniedz arī labāku ietilpību un augstāku komforta līmeni. Visā salonā ir uzlabota apdares materiālu kvalitāte. Ir iegūta papildu 20 mm vieta kājām aizmugurē un 90 mm bagāžai. Visiem hečbeka modeļiem ir 360 litru bagāžas tilpums, arī „Auris Hybrid”, pateicoties zem aizmugures sēdekļa novietotam akumulatoru blokam. Jaunajam „Auris” ir zemāks klīrenss, vadītāja pozīcija un smaguma centrs, kā arī jauna stūres iekārta un piekares.
„Toyota” bija pirmais ražotājs, kas C segmentā sāka piedāvāt trīs veidu dzinējus – benzīna, dīzeļa un „Hybrid Synergy Drive” hibrīda sistēmu.
Papildus atzinīgi novērtētajam 1,8 litru pilnā hibrīda dzinējam būs iespējams izvēlēties kādu no diviem dīzeļa (1,4d un 2,od) vai benzīna (1,33 un 1,6) dzinējiem. 1,6 l „Valvematic” benzīna modelis tagad ir pieejams ar „Multidrive S” bezpakāpju variatora transmisija (CVT), kas aprīkota ar sporta režīmu labākai kontrolei un precīzākai, atsaucīgākai braukšanai līkumos. Uzlabotais 1,4 D-4D 90 Zs dzinējs apvienojumā ar manuālo pārnesumkārbu un „Stop & Start” tehnoloģiju sasniedz 3,8 l/100 km patēriņu kombinētajā ciklā un rada tikai 99 g/km CO2 izmešu.
Jaunā „Auris” cenas būs, sākot no 10 950 LVL un Latvijas pārstāvniecībās tas būs pieejams jau 2013. gada janvārī.
Daži dati par ‘Toyota Auris”
Mantojums | Toyota ir pasaulē vadošais C segmenta automobiļu ražotājs ar vairāk nekā 140 valstīs pārdotiem 39 miljoniem eksemplāru kopš Corolla prezentācijas 1966. gadā.
Toyota ir arī pasaulē lielākais pilnā hibrīda automobiļu ražotājs ar vairāk nekā 4,3 miljoniem pārdotu modeļu kopš pirmās paaudzes Prius laišanas klajā 1997. gadā. Kopš pirmās paaudzes Auris Hybrid prezentācijas 2010. gadā ir pārdoti 60 000 eksemplāru, kas to padara par otru populārāko hibrīda modeli Eiropā pēc Toyota Prius. |
Izmēri | - Garums 4275 mm (+30 mm salīdzinājumā ar pašreizējo Auris)
- Platums 1760 mm (tāds pats) - Augstums 1460 mm (-55 mm) - Garenbāze 2600 mm (tāda pati) - Bagāžas nodalījuma ietilpība 360 litri (visiem modeļiem, arī hibrīda) |
Aerodinamika | Cd no 0,28 (labākais populārajā C segmentā) |
Dzinēju klāsts | Pilna hibrīda, dīzeļa – 1,4d un 2,0d, benzīna – 1,33 un 1,6 |
Ražošana | Bērnastona, Lielbritānija |