„Volkswagen” šodien Vācijā uzsāk automobiļa „Golf” kampaņas trešo daļu ar moto: „Tikai tas, kurš saprot cilvēkus, spēj uzbūvēt „Das Auto””. Šajā kampaņas fāzē, kad jaunais „Golf” drīzumā tiks laists tirdzniecībā, tiek piedāvāta televīzijas reklāma, piedalās grupas „Depeche Mode” solists Deivs Gāns (Dave Gahan).
„Golf” kampaņas tā sauktajā „pierādījumu fāzē” „Volkswagen” sasaista pārsteidzošus faktus par cilvēkiem ar „Golf” raksturīgākajām īpašībām, tādējādi pozicionējot „Golf” un tā īpašības kā atbildi uz cilvēciskām dīvainībām, piemēram, braukšanu pa apvedceļiem (atbilde: navigācijas un infotainment sistēma) vai ceļazīmju nepamanīšana (atbilde: ceļazīmju atpazīšanas palīgsistēma).
TV reklāmā ar dažādu tēlu un grupas „Depeche Mode” dziesmas „People are People” kaverversiju palīdzību uzsvērta automobiļa „Golf” kvalitāte, kas spēj izpildīt jebkādas vēlmes.
„Golf” reklāmas filmēšana bija pirmā reize, kad Deivs Gāns kameru priekšā atradās reklāmas rullīša filmēšanas nolūkos.
Savukārt iPad lietojumprogramma un speciālā interneta mājaslapa piedāvā izbaudīt virtuālu 360º braucienu, kā arī apskatīt intervijas ar inženieriem un projektētājiem, kas bija iesaistīti jaunā „Golf” radīšanā, un aizraujošu ieskatu tā izstrādes procesā.