Jaunais „Audi RS 6 Avant” ir vieglāks un efektīvāks kā iepriekšējais modelis. Ātruma uzņemšana līdz 100 km/h aizņem vien 3,9 sekundes, bet maksimālais ātrums ir 305 km/h. 4,0 l TFSI dzinējs attīsta 560 Zs jaudu, taču patērē vien 9,8 litrus degvielas uz 100 kilometriem. Turklāt šāda snieguma automobilis spēj piedāvāt ikdienišķai lietošanai nepieciešamo komfortu un ērtības. Tirdzniecībā Latvijā jaunais “Audi RS6 Avant” varētu nonākt nakamā gada augustā.
Jaunais „Audi RS6 Avant” ir augstas veiktspējas sporta automobilis ikdienas lietošanai. Tā raksturu un sportisko dabu veidoja „AUDI AG” piederošā filiāle „quattro GmbH”. Pateicoties jaudīgiem dzinējiem, uzņēmuma RS modeļi atrodas „Audi” modeļu klāsta priekšgalā.
Saīsinājums „RS” apzīmē ”Audi” modeļu jaudīgākās versijas, quattro pastāvīgo visu riteņu piedziņu, vieglu vadāmību, neuzbāzīgu izskatu un ikdienas lietderību.
4,0 l TFSI dzinējs, kas debiju piedzīvoja pagājušajā gadā, augstas veiktspējas automobiļu kategorijā ir „Audi” svara samazināšanas stratēģijas piemērs. Jaunajā „Audi RS 6 Avant” šis dubulta kompresora V8 agregāts ar 3993 cm3 darba tilpumu sniedz uzticamu jaudu ikvienā braukšanas situācijā. Maksimālā 560 Zs jauda tiek sasniegta pie dzinēja apgriezieniem no 5700 līdz 6700 apgriezieni minūtē, savukārt pastāvīgs 700 Nm griezes moments ir pieejams ļoti plašā diapazonā – no 1750 līdz 5500 apgriezieniem minūtē.
Viena efektivitātes tehnoloģija, kas jaunajā „Audi RS 6 Avant” ir jaunums, ir COD (cylinder on demand) sistēma. Pie zemas un vidējas slodzes tā aizver otrā, trešā, piektā un astotā cilindra ieplūdes un izplūdes vārstus. Tad 4,0 l TFSI dzinējs darbojas kā četru cilindru agregāts, līdz autovadītājs atkal nospiež gāzes pedāli spēcīgāk. Pārslēgšanās starp četru cilindru un astoņu cilindru darbību notiek vien pāris sekundes simtdaļu laikā.
4,0 l TFSI dzinējs ir kombinēts ar astoņu pakāpju „Tip-Tronic” transmisiju, kam pārnesumu pārslēgšanas laiki ir saīsināti. Automātiskā transmisija piedāvā D un S režīmus. Ar griezes momenta vektorēšanas sistēmu aprīkotās quattro pastāvīgās visu riteņu piedziņas pamatā ir pašbloķējošais centrālais diferenciālis. Tā temperatūru regulē eļļas dzesētājs. Ja nepieciešams, sporta diferenciālis vienmērīgi sadala jaudu starp aizmugurējiem riteņiem, lai vēl vairāk palielinātu auto izveicību un stabilitāti.
Jaunais „RS 6 Avant” ir pirmais RS modelis, kas standarta komplektācijā ir aprīkots ar speciāli noregulētu pneimatisko piekari. RS 6 adaptīvās pneimatiskās piekares dinamiskais uzstādījums pazemina virsbūvi par 20 milimetriem. Vadāmībā liela loma ir virsbūvei. Aptuveni 20% tās ir veidoti no alumīnija, kā arī tajā ir iekļautas vairākas īpaši izturīga tērauda sastāvdaļas. Jaunais „Audi RS 6 Avant” sver par aptuveni 100 kg mazāk kā tā priekšgājējs. Labāka jaudas-svara attiecība vēl vairāk uzlabo vadāmību un veiktspēju, kā arī samazina degvielas patēriņu.
„Audi RS 6 Avant” standarta komplektācijā ir aprīkots ar diviem sportiskas formas aizmugurējiem sēdekļiem. Papildus ir pieejams arī trīsvietīgs sēdeklis, bet bagāžas nodalījuma ietilpība ir līdz pat 1680 litriem.