Franču ražotājs prezentējis jauno vidējās klases modeli „508”, kas izceļas ar ievērojami dinamiskāku dizainu nekā priekštecis, un atspoguļo „Peugeot” ambīcijas šajā segmentā.
Diez vai kādu šodien vairs var pārsteigt, solot aprīkojumā tādas tehnoloģiskas ierīces, kā skārienjutīgu ekrānu, atpakaļskata kameru un aklās zonas brīdināšanas sistēmu. Savukārt ekonomiski un jaudīgi „Euro 6” ir vienkārši neizbēgama moderna automobiļa prasība.
Atgādināsim, ka „Peugeot 508” debitēja 2011. gada sākumā. Modelis bija pieejams gan ar sedana, gan universāla virsbūvi, bet vēlāk piedājumā tika iekļauts arī pilnpiedziņas dīzeļhibrīds „508 RXH”.
Jaunā modeļa ārienei „Peugeot” dizaineri ir piešķīruši spēcīgu un unikālu raksturu. Priekšdaļas dizaina centrā ir vertikāls dekoratīvais režģis, kuru grezno lauvas logo. Tas iezīmē „Peugeot” jauno korporatīvo stilu. Dzinēja pārsegs ir veidots horizontāli, tādējādi nodrošinot labāku vizuālo līdzsvaru. Sedana aizmugures daļā savukārt redzami lukturu bloki trīs lauvas nagu formā. Tie simbolizē plēsīgā dzīvnieka spēku un raksturu.
Interjerā izmantotie materiāli ir kvalitatīvāki un rūpīgāk samontēti.
Vadības panelī atrodas 7” skārienjutīgais ekrāns. Tas nodrošina intuitīvu vadību lielākajai daļai transportlīdzekļa funkciju. Turklāt, pateicoties ekrānam, viduskonsolē ir mazāk taustiņu. Mērinstrumentu panelis sniedz iespēju, nenovēršot acis no ceļa, kontrolēt lielāko daļu no automašīnas iekārtām. Šo iespēju atbalsta arī krāsains „Head-Up” ekrāns ar braukšanas ātruma un navigācijas informāciju.
Modeļa aprīkojuma sarakstā ir „brīvroku” atslēga, elektromagnētiskā stāvbremze, automātiskā pretapžilbināšanas funkcija, četru zonu klimata kontroles iekārta, „JBL Hi-Fi” stereo un daudz dažādu citu ekstru. „Peugeot” piedāvā arī interneta savienojumu, kas lietojams, izmantojot jaunās paaudzes „Peugeot Connect Apps”.
Jaunākais no spēka agregātiem ir 1,6 l „THP 165” benzīna dzinējs ar „Stop&Start” sistēmu. Tas ir komplektējams gan ar sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu, gan arī ar jauno „EAT6” automātisko pārnesumkārbu. CO2 izmešu daudzums samazināts līdz 129 g/km. Līdztekus pieejams arī jauns dīzeļdzinējs – 2-litrīgs „BlueHDi 180”. Tā CO2 izmeši ir tikai 111 g/km, kas ir viens no labākajiem rādītājiem segmentā.
„Peugeot 508 RXH” versijai „Hybrid4” spēka agregātu sistēmā ir kombinēts divu litru 163 ZS „HDi” dīzeļdzinējs ar elektromotoru ar 37 ZS. Autovadītāja izvēlē ir četri braukšanas režīmi: „ZEV”, „4WD”, „Sport” un „Auto”, kas ļauj labāk piemēroties dažādiem ceļa apstākļiem. Dzinēja CO2 izmeši ir tikai 85 g/km, bet vidējais degvielas patēriņš – 3,3 l/100km.
Jaunais „Peugeot 508” tiek ražots Rennē rūpnīcā Francijā. Kā vēsta ražotāja pārstāvis, mūsu tirgū tas nonāks šā gada oktobrī.