Kompānijas „Ford” vadība ir apstiprinājusi, ka sērijveida izlaidei tiek gatavots jaunais, trešās paaudzes sportists „Focus RS”.
Kā liecina ražotāja izplatītā informācija, automobilis saglabās priekšējo riteņu piedziņu un iegūs aprīkojumā jaunu un jaudīgāku turbomotoru.
Nākamās paaudzes „Focus RS” izgatavošanai zem „Ford Performance” izkārtnes ir apvienotas līdz šim neatkarīgās „Team RS”, „Ford Racing” un „Ford SVT” apakšvienības.
Kompānijas jauno projektu nodaļas vadītājs Radžs Nairs uzsver, ka jaunās paaudzes „Focus RS” būs
vienlīdz labi pielāgots braukšanai pa pilsētu un teicamu rezultātu uzrādīšanai trasē.
Populārais žurnāls „Autocar”, atsaucoties uz ticamiem avotiem kompānijas iekšienē, ziņo, ka „Ford” atlēta aprīkojumā būs 2,3-litrīgs „EcoBoost” saimes turbomotors, kas attīstīs līdz 335 ZS jaudu, komplektā ar sešpakāpju mehānisko pārnesumkārbu. Britu žurnālisti noskaidrojuši, ka „Ford Performance” speciālisti pēc ilgām diskusijām tomēr nolēmuši atteikties no domas par visu riteņu piedziņu un saglabāt jau iepriekšējā paaudzē aprobēto ierobežotas slīdes diferenciāli.
Šī „negaidīti noplūdusī informācija” liek domāt, ka „Ford” varētu parādīt „Focus RS” pirmssērijas prototipu jau janvārī Detroitas starptautiskajā autoizstādē, bet tirgū šāds modelis gaidāms ierodamies tikai 2016. gadā.