„Kia Optima” ar jauniem turbomotoriem

Kā jau iepriekš tika solīts, vakar, 1. aprīlī Ņujorkas starptautiskajā autoizstādē notika „Kia” D segmenta sedana „Optima” jaunās paaudzes pirmizrāde.

Atgādināsim, ka automobilis tapis „Kia” dizaina studijā Frankfurtē, un savu roku pie tā izveides, protams, pielicis arī kompānijas „galvenais stilists” Peters Šraiers.

Kā redzams attēlos „Kia” sedans (tomēr sedans, nevis universāls, kā minēja daži auto eksperti) ir ieguvis vēl izteiktāku korporatīvo simbolu –„tīģera degunu”, jaunu LED lukturu optiku, citādas konfigurācijas buferus, dažādas mazāk ievērojamas izmaiņas.

Jaunās „Optima” riteņu bāze ir pieaugusi par 25 mm (līdz 2805 mm) bet virsbūves platums par 10 mm. Korejiešu kompānijas pārstāvji uzsver, ka, pateicoties tam, izdevies būtiski palielināt salona ietilpību, jo sevišķi otrajā pasažieru rindā, kā arī bagāžnieka apjomu.

Kia_Optima_3

Vairāk nekā 50% no „Kia” sedana virsbūves konstrukcijas (t.i. par 150% vairāk nekā līdzšinējam modelim) darināta no augsti izturīga tērauda, turklāt ievērojami pieaugusi līmēto strukturālo mezglu daļa.

Teju divas reizes garāks kļuvis „Kia Optima” aprīkojuma saraksts,

bet drošības paketē iekļautas tādas modernas ierīces kā avārijas bremzēšanas sistēma, „aklo” zonu kontroles sistēma, adaptīvā kruīza kontrole, perimetra novērošanas sistēma, adaptīvā tālo gaismu kontroles sistēma u.tml.

„Kia” dzinēju gamma papildināta ar diviem jauniem benzīna turbomotoriem – 1,6 l/178 ZS un 2,0 l/247 ZS. Bāzes komplektā paredzēta sešpakāpju mehāniskā pārnesumkārba, bet kā alternatīva tiks piedāvāta septiņpakāpju robotizētā divsajūgu pārnesumkārba. Nākamais jaunums, kas jau pēc dažiem mēnešiem varētu nonākt „Optima” aprīkojumā, ir hibrīddzinējs. Par to gan pagaidām nekādas informācijas nav.

Kia_Optima_2

Jaunās paaudzes „Kia Optima” tirdzniecība ASV startēs šā gada septembrī, bet pie Eiropas dīleriem automobilis ir gaidāms tuvāk gada beigām.

Birkas: